صدای افق

سلام، دوستی که گفته بود، معدنی ها آنقدر حقوق دریافت می کنند؛ الهی شکر که سفره و دستشان باز است. آخر برادر من! آن ها زیاد حقوق دریافت نمی کنند، بلکه من و شما کم حقوق می گیریم، مثل کربلا (در کشور عراق)چیزی آن جا گران نیست؛ پول ما بی ارزش است.
۹۱۴-۳۶۸۵


باسلام، مسئول معاینه فنی چه کسی است؟ بنده الان ۱۰ روز که به معاینه فنی مراجعه می نمایم، برگه ی پشت درب نصب شده بود که تا اطلاع ثانوی تعطیل(خراب) است، با شماره که پایین برگه بود تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود، والا مردم گناه دارند، هر روز باید این راه را طی کنند تا ببینند که این مشکل رفع شده است و درب معاینه فنی باز است. چرا اطلاع رسانی نمی کنند؟ خواهشا از خبرنگار افق کویر خواستارم این موضوع را پیگیری نمایند تا از این بلاتکلیفی رها شویم.
خبر رسیده


عکس ارسالی یکی از شهروندان


سلام؛ تقدیر و تشکر از رسانه خوب هفته نامه افق کویر
فضای مجازی


شهردار محترم؛ لطفا اطلاع رسانی کنید، بلواری که مسئولین قول آن را دادند که از ابتدا شهر وصل بلوار کشاورز شود این بلوار کی قرار است ساخته شود.
۰۹۱۳-۳۴۷۸


تشکر از شهردار محترم که کوچه کیش خیرآباد تبدیل به شهید بزرگوار سردار شهید شاهپورزاده شده است.
۰۹۱۳- ۶۳۲۱


آقای شهردار در این محله بلوار کشاورز) همه جوان و محله ایی با رفت و آمد زیاد هستند که همه برای خروج از محله، کوچه رو به روی مدرسه خادمیان، داخل بلوار کشاورز را انتخاب می کنند؛ کوچه بسیار باریک و کم عرض است، لطفا از وسط خیابان کوچه عریض یا خیابان عرض زیاد به بلوار کشاورز وصل گردد. دعای خیر این اهالی محله پشت سر شما خواهد بود.

 تشکر فراوان از شما شهردارجوان و زحمتکش


باز هم خاموشی چاه کشاورزی همه این خرابی ها و خسارت به درختان چندین و چند ساله بخاطر خاموشی های مکرر چاه هست که هنوز ادامه دارد. بیان کردن مشکلات کشاورزی دردی از کشاورزان دوا نمی کند؛ در رابطه با این مشکل چندین نامه به مسئولین ذیربط فرستادیم؛ ولی جوابیه ای ندادند تا اینکه نامه ای به رئیس شورای شهرستان بافق”محمد رنجبر” زدیم و رییس شورا پیگیری کردند و نامه به استانداری زدند و رونوشت هم به مسئولین به وجود آمدن این مشکل ولی انگار نه انگار. جواب این همه خسارت به کشاورزان را ‌چه کسی می خواهد بدهد. هزینه ای که بابت حفر چاه دادیم به کنار . زحمات چندین ساله اجدادی و خود و بچه های را چه کسی می خواهد جوابگو باشد؟ یک فکری به حال کشاورزان، این قشر زحمتکش بکنید. و برای حل و برطرف کردن مشکلات آن ها فکری بردارید .در پایان باز هم از رییس شورای شهرستان بافق تشکر می کنیم که پیگیر حل مشکل کشاورزی بوده و هستند خداوند به ایشان و مسئولین که به فکر مردم هستند اجر بدهند.
پیام های رسیده


در مورد شهریه مدارس چرا متفاوت هست. برخی از مدارس ۳۰۰، ۴۰۰ و برخی ۶۵۰ در مقطع ابتدایی و اینکه شهریه باید پرداخت شود تا کتاب تحویل دانش آموز گردد. این چه وضعی است؟مگر مدارس دولتی باید شهریه بگیرند؟مگر در قانون اساسی آموزش دانش‌آموزان تا سطح دیپلم رایگان نیست؟
پیام های رسیده


آیا درست است که یک کودک بافقی، چند روز قبل در سامرای عراق، بر اثر تصادف فوت کرده است؟ لطفا اطلاع رسانی کنید.
۰۹۱۳-۹۸۰۱


سلام، ضمن تشکر از زحماتی که آقای سعادت فر در بافق در کسوت امام جمعه کشیده اند؛ برای ایشان آرزوی موفقیت می نماییم.
(با عنوان) جمعی از خانواده شهدای بافق


برخی از شرکت های معادن در بافق که شکر خدا توانایی مالی دارند، پاداش هایی؛ برای فرزندان پرسنل خود می گذارند و رقم آنها هم قابل توجه است؛ مانند شرکت سنگ آهن، فلات مرکزی و… کاش سایر ادارات بافق هم اینها را یاد می گرفتند تا بدین وسیله فرزندان کارکنان هم علاقه به تحصیل پیدا کنند.
۰۹۱۴- ۹۹۰۱


امیدواریم با تغییر در منصب امام جمعه بافق، دیگر شاهد تو و منی بین فرماندار و امام جمعه نباشیم.
۰۹۱۳- ۱۸۴۳


چرا درباره خودکشی یک دختر از اتباع بیگانه در روستای مبارکه اطلاع رسانی نکردید؟
بازتاب: در این باره پیگیری نموده و منتظر دریافت پاسخ مسئولان هستیم.
۰۹۱۳-۸۹۶۰


چه ویژگی هایی در یک امام جمعه باید باشد که ما هم یاد بگیریم و همان راه را در پیش بگیریم؛ تا به این مسئولیت گمارده شویم؟!
۰۹۱۳- ۱۰۴۴


راهنمایی و رانندگی بافق قبل از اینکه حادثه ای ایجاد بشود، به فکر اصلاح معابر باشد. حدود ۲ماه پیش نرسیده به میدان گردشگری یک خودروی پژو ۴۰۵با سرعت بالایی به مثلثی برخورد کرد و وارد میدان شد. الحمدا… به کسی آسیب نرسید؛ اما بعد از دو هفته دیدیم که شورای ترافیک اقدام به نصب سرعت گیر و رنگ آمیزی آن کرده است! حتما باید حادثه ای اتفاق بیفتد؛ که شورای ترافیک به فکر حل آن باشد؟!
۰۹۱۳-۸۵۰۰


یکی از کشاورزان بافق توصیه کرد با توجه به اینکه هوا کمی خنک تر شده است، کشاورزان از چیدن پسته حدودا تا ۱۰ روز آینده خودداری کنند تا مغز پسته ها بیشتر پر شود.
۰۹۱۳-۸۵۷۱


خیلی جالب بود برایم که نرسیده به اربعین شهر خلوت بود و بعضی ها هم که از سفر پیاده روی برگشته اند باز سریعا به مشهد عازم شدند؛ تا شهادت امام رضا(ع) را در آنجا به سوگ بنشینند.
۰۹۱۴- ۷۸۴۳


چرا برنامه ای برای ساماندهی بلاگرها انجام نمی شود. یک بلاگر، عکس هایی کار می کند؛ که واقعا زیبنده نیست و شرع و عرف اجازه دیدن آن را نمی دهد! چگونه بلاگر ها این کار را می کنند و پلیس فتا با آنان برخورد نمی کند؟
۰۹۱۳- ۷۰۲۱


در آستانه ماه مهر هستیم و فروشگاه (لوازم التحریر، البسه، کیف، کفش) شلوغ می باشد. از مجامع امور صنفی عاجزانه درخواست داریم، یک نمایشگاه فروش این محصولات را می گذاشتند تا مردم کمتر دغدغه ی خرید محصولات را داشته باشند و نمی دانم چرا خبرنگاران به این موضوع توجه ندارند؟!
۰۹۱۳-۹۰۰۶


باز شاهد هستیم که مردم خانه های خود را به افاغنه اجاره می دهند. چرا نیروی انتظامی و یا دادستان ورود پیدا نمی کند. به صرف بخشنامه صادر کردن نمی توان با این امور مقابله کرد و چرا این ادارات گزارشی به مردم نمی دهند که تاکنون چقدر با اتباع بیگانه غیرمجاز در این خصوص برخورد کرده اند.
۰۹۱۳- ۳۲۶۲


متاسفانه یا خوشبختانه برخی شرکت ها یاد گرفته اند، خانه های اطراف باغ را با مبالغ بالا اجاره کرده و ۱۵ الی۲۰نفر کارگر را در آن خانه ها اسکان می دهند. آن خانه ها هم آب، برق، گاز دارد و بدون پرداخت یک ریال عوارض به شهرداری یا بخشداری ساخته شده است؛ خواستم بگویم که شهرداری فقط نگاهش به دست سنگ آهن نباشد که چقدر می تواند از آن ها عوارض بگیرد. فکر کنند و با بخشداری جلسه بگیرد تا این خانه باغ ها که مثل قارچ زیاد می شوند، عوارض ساخت و ساز بگیرند تا در جهت آبادانی بافق خرج شود.
۰۹۱۳-۰۹۹۰۶


چرا سرویس های بهداشتی امام زاده عبدا…(ع) را ساعت ۱۰ نشده درب آن را می بندند و گاهی زودتر. من خودم شاهد بودم که مسافری با خستگی زیاد مراجعه می کرد و می خواست از سرویس بهداشتی استفاده کند که درب آن بسته بود.
۰۹۱۳-۱۴۳۷


بیماری سالک که الان مرکز بهداشت به یادش افتاده بنر بزند به نظر شما با نصب یک بنر برای همیشه سالک قطع می شود؟ واقعا چی فکر کرده اند؟!
۰۹۱۲-۹۰۹۶


تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،
ده ‌ها کتاب می‌شود،
اما تمام چیزی که در دلم هست،
فقط دو کلمه است،
دوستت دارم
از طرف همسرت زهرا


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد می کند و لبخند را به دنیایم هدیه می کندحتی این روزها گاهی پرواز می کنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …
از طرف دخترت مهناز


ﺁﻏﻮﺵ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تو ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ
ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ
ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑﺎﻥ های ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ
تو ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﻫﻢ ﺗﻮﯾﯽ …
از طرف همسرت جواد


یه دارو تو جهان هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب می کنه
نام دارو : “دوست دارم “
فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !
۰۹۱۴_۸۹۳۲


پنجشنبه و یاد آدم‌ های سفر کرده
عکس‌ های یادگاری و دلتنگی‌ های اجباری
شادی روح رفتگان، بخوانیم فاتحه و صلوات
و پنجشنبه ها آمد…

تا آلبوم خاطرات را بازکنیم
و فاتحه اى بخوانیم
براى کسى که بود امّا دیگر نیست
یاد می کنیم از آنها
که وقتشان و مکانشان از ما جداست
یاد می کنیم از آنها
که دلتنگشان می شویم
از طرف دوستان


خدایا
مسافران بهشتی
مارا ببخش و بیامرز
آمین
۰۹۱۰-۷۴۰۲

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: