از اداره ورزش و جوانان بافق چه خبر؟

 به گزارش هفته نامه افق کویر،خبرنگار ما به سراغ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق رفته و با موضوع از اداره ورزش چه خبر به گفتگو نشسته است که در ادامه می خوانید.
“احسان توکلی”گفت: اتفاق خوبی برای ورزش شهرستان افتاده است.این موضوعات می تواند انگیزه برای جوانان باشد و ورزش شهر را به سمت جلو سوق بدهد.
وی افزود:”سیدمحمدطباطبایی” بازیکن اخلاق،فنی و دوست داشتنی که نماینده فوتبال شهرستان بافق اولین و دومین بازی ملی خود را انجام داده و برای ما خیلی قابل افتخار و اهمیت دارد.
وی در ادامه گفت: اعزامی به مسابقات آسیایی خانم “مبینا فلاح” کماندار خوب شهرستان آرزوی موفقیت دارم؛ همچون گذشته افتخار آفرین باشند و نام بافق و یزد را جاودانه کند.
وی تصریح کرد:داور جوان وآینده دار فوتبال “سید حسین حسینی” به عنوان تنها داور مرد کشورمان در آکادمی داوران جوان آسیا در مالزی دوره های خوبی را سپری کرد و “مرضیه صالحی” به عنوان داور شایسته در فهرست کاندیدای داوران شایسته قرار گرفته است.
توکلی گفت: مسابقات لیگ هندبال برتر بانوان شروع شده و در هفته اول خوش درخشیدند. باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن در بحث بانوان موفقیت های خوبی دارند و انشا… تداوم داشته باشند.

مساعدت هادر زیرساخت ورزش بافق
وی درباره اداره ورزش و جوانان گفت: در بحث زیر ساخت های اداره مساعدت خوبی انجام شده است. هیئت بدمینتون در سالن تختی یک دفتر تاسیس کرده اند. سرویس بهداشتی ها تعمیر،تجهیز و تکمیل شده و با پیمانکار صحبت شد و مقرر گردید از اواخر هفته آینده شروع به کار کند تا برای لیگ مشکلی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: حفاظ یا جایگاه پوشیده ای را تلاش می کنیم تا برای لیگ آماده بشود و به سبک سال گذشته نباشد و کسانی که در ورزشگاه تردد می کنند، دچار مشکل نشوند. وی افزود: آب سرد کن برای زمین چمن مصنوعی تهیه و تا قبل از مسابقات لیگ نصب می گردد. صحبت های برای توسعه ی فضای ورزشی در سطح شهر شده و قول مساعدت داده اند.

هیئت فوتبال
توکلی، پیرامون هیئت های ورزشی گفت: در موضوع هیئت فوتبال همان طور که پیش تر قول داده شده بود با داوران تسویه و برنامه ریزی و کلید کار زده شد. از هفته آینده ثبت نام لیگ شهرستان آغاز می شود و یک پویایی خاصی به ورزش می دهد.

هیئت جودو
وی اضافه کرد: درخواست هایی داشتند که تعامل صورت گرفته و در آینده خبرهای بیشتری از جودو خواهیم شنید. در بحث پرورش ورزشکاران نیاز به حمایت دارند که اداره ورزش از هیچگونه حمایتی دریغ نمی‌کند.

هیئت شنا
حرکت شجاعانه ای در خصوص استخر لاله، انجام داده است و نسبت به اضافه کردن فضای لابی اقدام کردند و با سرعت خوبی هم پیش می رود و به زودی به بهره برداری خواهد رسید تا خدمات خوبی به همشهریان ارائه دهیم.

هیئت تکواندو:
پیگیر فضایی برای احداث خانه تکواندو است و این موضوع محقق گردید و به زودی زمینی در اختیارشان قرار می گیرد و می توانند آماده شوند که در آینده مستقل باشند.

هیئت کشتی در آرزوی خانه کشتی
هیئت کشتی:مدت هاست پیگیرفضایی برای احداث خانه کشتی و پیشرفت خوبی داشته است. مشکلات اداری سر راه بوده که این موضوع حل شود و هیئت کشتی صاحب زمین بشود.

هیئت ژیمناستیک:
سالن ژیمناستیک کمی راکد شده بود و نتوانسته بود جذب بودجه ای داشته باشد؛ موضوع را پیگیر شده و نگاه ویژه ایی برای سالن ژیمناستیک در آینده خواهد بود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: