صدای افق

باسلام وخدا قوت؛ بدینوسیله از زحمات بی شائبه و تلاش بی وقفه شهردارمعزز، جناب آقای مهندس نوروزاده، شورای محترم شهر نسبت به احداث و روشنایی بلوار نخلستان نهایت تشکر و سپاسگزاری را داریم .فقط دریک کلام؛جناب آقای شهردار دستمریزاد و خداقوت؛ باتشکر
علی اصغررنجبر بافقی
۹۱۳_۸۳۶۳


سلام خسته نباشید؛ اتباع بیگانه در شهرستان بسیار زیاد شده است مگر قرار نبود که به این افردا خانه اجاره ندهند و آن ها را از شهر خارج نمایند.
۰۹۱۳_۰۰۴۳


بنده برای خرید به نمایشگاه که در سالن هلال احمر برگزار شده رفته به دلیل گرما بسیار و وجود اتباع بیگانه زود از سالن بیرون آمد و از خرید منصرف شده لطفا مسئولین مربوطه پیگیری نمایند.
۰۹۱۳_۹۸۳۱


واقعا برای شهر معدنی بسیار زشت است که برای برگزاری یک جشن باید در پارکینگ آهن شهر جشن را برگزار نمایند
۰۹۱۳_۸۰۵۳


جاده بافق _ کوشک_ بهاباد این جاده بسیار خوب بود دستمریزاد
۰۹۱۶_۵۴۱۵


سلام؛ حال دیگر زمان آن نرسیده که مسئولین برنامه ای برای میدان غدیر( اعدام) داشته باشند و این میدان را ساماندهی دهند واقعا یک فکری برای ورودی شهر بردارید. ورودی شهر نباید اینطور باشد.
۰۹۱۳_۷۶۱۳


خاطرات دوران اسارت را خوانده و عکس های که در هفته نامه بود بنده را بسیار یاد زمان گذشته انداخت. ای کاش رییس آموزش پرورش هر هفته یا هرماه یکی از این اسرا را به مدارس دعوت می نمود و برای دانش آموزان خاطرات خود را بیان می کرد. تا یاد و خاطره شهدا زنده می ماند.
۰۹۱۶_۸۶۱۲


سلام، چرا مربی های ورزشی …. یکی پس از دیگری استعفا خود را نوشته و دست از مربی گری می کشند.
۰۹۱۳_۴۹۲۳


شنیده شده است که استاندار نیز دستور داده است که بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق در دهه فجر افتتاح شود. آیا مسئولین برنامه ریزی در این رابطه انجام دادند؟ یا دست روی دست گذاشته اند تا در دهه فجر بگویند مشکل اصلی بودجه است.
۰۹۱۴_۳۰۹۱


نوروزها پشت سر هم آمد و رفت و این میدان غدیر( اعدام) به اتمام نرسید.
۰۹۱۳_۶۲۸۷


واقعا؛ چرا روابط عمومی سنگ آهن با این همه هزینه باز خواننده تکراری را به بافق دعوت نمودند.
۰۹۱۴_۰۹۰۹۲

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: