صدای افق

سلام؛ از میدان چغارت به سمت مرکز شهر بلوک ها رنگ آمیزی نشده و بلوک ها مشخص نیست؛ چند ماه پیش یکی از رانندگان معادن به این بلوک ها برخورد کرد و یک حادثه دلخراشی رخ داد.
۰۹۱۳_۰۸۷۳


وضعیت آسفالت کوچه و خیابان چهار سنگ، فرهنگ، عدالت بسیار نامناسب است.
۰۹۱۴_۳۲۴۱


سلام، وزیر کار و رفاه اجتماعی که به شهرستان بافق سفر نمود؛ آیا به این همه خودرو نیاز بود؟
۰۹۱۲_۶۵۴۹


ای کاش! حداقل شش ماهی یکی از رییس های والامقام به شهرستان بافق برای بازدید می آمدند در این چندروز خیابان ها آسفالت مجدد و به زیبایی شهر بسیار اهمیت داده شد.
۰۹۱۳_۹۶۵۴


سلام و درود خدمت امام جمعه بومی و دلسوز جناب آقای حجت الاسلام حسینی؛ سپاس از حمایت شما از مردم سختکوش شهرستان بافق در مقابل جناب وزیر؛ امید است دیگر مسئولین نیز هنگام روبرو با مسئولین بلند مرتبه کشوری همین گونه از منافع شهرستان بافق دفاع نمایند.
۰۹۱۳_۲۱۶۷


حال زمان بارندگی است و فاضلاب شهری مشغول به کند و کاری است. آیا زمان اتمام این طرح نرسیده است؟ از خبرنگاران هفته نامه کویر خواستاریم که یک گزارش از رییس فاضلاب شهری تهیه نمایند تا حداقل ما مردم بدانیم چه زمانی قرار است این طرح فاضلاب بافق به پایان برسد.
۰۹۱۳_۵۴۴۳


سلام؛ بابت خاطرات حاج رمضان شمس الدینی و عکس های دوران جبهه که در هفته نامه چاپ گردید؛ سپاسگزارم.
۰۹۱۳_۸۷۰۰


لطفا، مسئولین شهرستان یک فکری برای بوی بد فاضلاب بیمارستان ولیعصر (عج) بردارند.
۰۹۱۳_۰۸۸۱


متولی دستگاه های آب شیرین کن سطح شهر چه کسی است؟
۰۹۱۳_۲۱۶۷


سلام، بنده یک جوان بیکار ۲۲ ساله بافقی هستم با دو فرزند که در یک خانه اجاره ای زندگی می کنم. بنده جویای کار در شهرستان هستم و به چندین ارگان مراجعه داشته و درخواست کار نمودم که به بنده گفتند: مدرک تحصیلی نداری. برای ادامه تحصیلم مراجعه نمودم و مدرک تحصیلی خود را اخذ سپس با مدرکم به ارگان برای کار رفته؛ اما به بنده وعده های امروز یا فردا یا اصلا ما به نیروی کار نیاز نداریم. آیا این درست است که یک جوان بافقی با زن و بچه بیکار باشد و افراد غیربومی در این اداره ها مشغول به کار باشند. این حق ما بچه بافقی ها نیست.
۰۹۱۳_۲۴۷۹


باسلام، بلوارانقلاب فرعی ۴۰ را مدتی است قیرپاشی نموده اند و الان یک ماه است که به حال خود رها شده است از مسئولین مربوطه خواهشمندم پیگیری های لازم را انجام دهید.
فضای مجازی


خیابان چهارده معصوم فرعی ۱۴تا حالا چند بار لوله های آب دچار ترکیدگی شده و نه لوله ها را درست می نمایند و نه گودال ها را آسفالت می کنند. قسمتی از کوچه به خاطر ترکیدن لوله آب، گودال شده است. در این گرانی جلوبندی ماشین های دچار آسیب شده است . کاش مسئولین رسیدگی نمایند.
فضای مجازی


برای بازنشستگان تامین اجتماعی که در سنگ آهن شاغل بوده اند شرایط دریافت وام را لحاظ کنید. ما چه گناهی کرده ایم که رسمی معدن نیستیم
فضای مجازی


اینقدر جوان تحصیل کرده و با مدرک مربوطه در بافق هست چرا آموزش و پرورش به جای اینکه معاون مدرسه را سرکلاس بفرستد این جوانان را استخدام نمی کند.
فضای مجازی


با سلام، کاش می شد به جای اینکه خواننده بیاورند، کوچه ها را درست نمایند. خیابان چهارده معصوم فرعی۱۴ چند بار ترکیدگی لوله آسفالت را خراب کرده است. نه لوله ها را درست می نمایند و نه اقدام به مرمت کوچه ها می کنند . حتی یک بار ترکیدگی لوله موجب شده بود آب از زیر زمین به داخل ساختمان برود . چند بار هم گفتیم؛ اما متاسفانه کسی اهمیتی نمی دهد . در این گرانی جلوبندی ماشین ها نابود شده است.
فضای مجازی


واقعا شرم آور بود برخی کسانی که در مراسم خواننده ، طلیسچی حاضر شده بودند، انگار که حجاب نداشتند و با وضعی نامناسب حاضر شده بودند. کاش نیروی انتظامی یا حداقل انتظامات خود شهرک آهن شهر تذکر می داد.
۰۹۱۳-۵۸۴۱


خیابان چهارده معصوم فرعی یک که وصل شبکه شهری فاضلاب شده است؛هنوز بعد از گذشت ۶ ماه، مرمت آسفالت آن هنوز انجام نشده است! کاش تا قبل از بارندگی اقدامی برای مرمت آسفالت انجام می شد.
۰۹۱۶-۴۱۲۷


چرا توزیع گوشت های منجمد در بافق اطلاع رسانی نمی شود! گوشت گوسفند هر کیلو ۵۰۰ هزارتومان و این گوشت های یخی هر کیلو حدود ۳۰۰ هزارتومان؛ خیلی اختلاف قیمت دارد.
۰۹۱۴-۴۵۷۳


برخی از روسای ادارات بافق ضمن این که رئیس می شوند همسر خود را هم سر کار میارند و بعد کم کم فامیل های خود! جالب است اداره می شود خانوادگی! کاش فرمانداری شهرستان بافق نسبت به این مسایل ورود پیدا می کرد و تذکر جدی می داد.
۰۹۱۳-۵۴۷۹


برگزاری کنسرت طلیسجی خیلی خوب بود و باعث تغییر حال ما شد. دست همگی دست اندرکاران درد نکند.
۰۹۱۰-۸۵۲۴


مرکز بهداشت چرا درباره آمار پشه سالک و سگ های ولگرد اطلاع رسانی نمی کند.در برخی از کوچه ها سگ هم هست و آدم نمی داند سگ ولگرد است یا سگ بی آزار!
۰۹۹۱-۴۷۷۲


چرا محدوده بلوار کشاورز در ساعات پایانی شب بوی تند فاضلاب به مشام می خورد و در برخی از شب ها اصلا و ابدا! دلیل این کار چیست؟ آیا کم کاری دستگاههای فاضلاب هست یا جریان باد آن را می پراکند.
۰۹۱۳-۵۶۳۷


هنوز برخی از مدارس معلم ندارد؛ واقعا که باید به مسئولین آموزش و پرورش جایزه بدهند.
۰۹۱۳-۵۶۹۴


کوچه ها وضعیت بسیار بدی دارد مسئولین دیگر چه موقع می خواهند دست به کار شوند و وضعیت کوچه را سامان دهند.
۰۹۱۳-۴۳۸۷


مسئولین بافق در استان رتبه برتر کسب می کنند و من با خودم فکر می کنم شهروندان دیگر شهرها چه می کشند، ما با مسئولین برتر وضعیتمان این است آن ها چگونه است؟
۰۹۱۳-۵۲۱۶


بلوار انقلاب فرعی ۴ یک سال است که در حال آسفالت است مدتی ماشین آلات در آن مکان دیده می شد اما چندوقتی است که خبری نیست نگران شده ایم!
فضای مجازی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: