صدای افق

باسلام وخداقوت وتشکرازشما مدیریت محترم روزنامه وزین افق کویر به نظر شما چرا پست روزنامه تاریخ ۷ آبان را روز ۱۳ آبان درب منزل می آورد علت تاخیر یک هفته ای چیست ،باسپاس ازشما .
بازتاب: موضوع به اداره پست شهرستان اطلاع داده شد تا ماموران زحمتکش توزیع به موقع هفته نامه افق کویر را بدست مشترکان محترم برسانند.
۹۱۳_۸۳۶۳


باسلام. دومسئله مهم باید در بافق پیگیری شود، اول مهاجرت بی رویه مخصوصا اتباع بیگانه وکارگران ساده که تبعات و پیامدهای زیادی دارد و دوم نرخ های نجومی اجاره بهاء خانه که آن هم اگر کنترل نشود تبعات منفی زیادی دارد؛ چرا که ازطرفی جوانی جمعیت راخواهانیم وآن سوی دیگر بسترلازم فراهم نیست؛ مثلا جوانی می خواهد تشکیل زندگی بدهد باید خانه اجاره کند کار و درآمد داشته باشد؛ وقتی وارد اجتماع بافق می شود و سراغ اجاره خانه می رود از نرخ های نجومی رهن واجاره خانه فراری می شود. اگرمسولان تلاش جهادی نکنند نه تنها سن ازدواج در بافق بالامی رود؛ بلکه پیری جمعیت اتفاق خواهد افتاد و پیامدهای منفی زیادی دارد که جای نگرانی زیاد برای خانواده ها و جوانان است. اگررسیدگی نشود درآینده نه چندان دور با خیل عظیم مهاجرین روبروخواهیم بود.
۹۱۳_۵۳۴۹


سلام متاسفانه مدارس دولتی سرانه ندارند و برای هزینه هایی مثل کاغذ و کپی و… بودجه ندارند و به همین دلیل یک شهریه ناچیز در حد ۴۰۰هزار تومان می گیرند که مبلغ آن هم توسط رئیس اداره آموزش و پرورش تصویب می شود؛ ولی چون قانونا باید این هزینه توسط دولت و بصورت سرانه تامین شود؛ اما نمی شود. مدیر مجبور است از اولیا شهریه دریافت نماید و مدیر آموزش و پرورش مجبور است بگوید کسی پرداخت نکند؛ ولی مدیر بیچاره چگونه مدرسه را بدون بودجه اداره نماید.
فضای مجازی


باسلام. چندوقتی است که وضعیت رهن و اجاره خانه دربافق از تهران هم گرانترشده است چرا؟ متاسفانه عده ای بنگاه دار هم این گرانی راتشدید می نمایند؟ و طرف صاحب خانه رامی گیرند که تمام کمیسیون را هم مستاجر بیچاره بدهد.اگر مسئولان ورود نکنند اجاره بها هر روزگران ترمی شود و سود بادآورده برای صاحب خانه ها و املاکی ها است. اصولا باید یک قانون و املاک سنجش برای اجاره بها باشد.این که نمی شود یک نفربنگاه دار درب مغازه نشسته و خانه را ندیده نرخ می گذارد؛ چرا که نرخ بالاتر؛ حق کمیسیون بیشتر دارد؛ اما مستاجرین بینوا در این بازارگرانی و مشکلات فراوان معیشتی چگونه اجاره بهای میلیونی راپرداخت کنند؟اگر مسولان اقدام و رسیدگی نکنند فردا دیراست.
۹۱۳_۵۳۴۹


سلام، در بعضی از شب ها خودروها با سرعت بالا و سبقت های غیر مجاز در شهر تردد می کنند آیا کسی نیست که با اینگونه افراد برخورد نماید.
۰۹۱۳_۸۷۵۴


سلام؛ فرزندم در مدرسه دولتی تحصیل می کند به والدین گفته شد تا شهریه را نپردازید کتاب به شما تحویل داده نمی شود و من مجبور شدم ۳۰۰هزار تومان هزینه شهریه پرداخت نمایم تا به فرزند بنده کتاب تعلق بگیرد.
فضای مجازی


سوالی از افق کویر داشتم؛ چرا خبرنگاران پیگیر زمین های مدیریت آموزش و پرورش نمی شوند. چون حق تمام فرزندان شهرستان بافق هست. لطفا جناب فرماندار پیگیر این موضوع باشید.
فضای مجازی


چه برسر قلعه آریز آمد؟ میراث فرهنگی نتوانست یک نفر در شهرستان در کار بومگردی را حمایت نماید. واقعا متاسفم!!
پیام رسیده


خسته نباشید. دیگر وقت آن نرسیده که یک ساماندهی به میدان ورودی شهر بدهند برای شهر معدنی با این میدان بسیار خجالت آور است.
۰۹۱۳_۹۸۹۳


چرا سندهای شهرک امام علی(ع) همان (سپاه) رسیدگی نمی شود، یک مغازه لبنیاتی در این شهرک نیست.
اهالی شهرک امام علی(ع)


چه خبر است؟ معلم کلاس اولی ها چرا این همه مشق به دانش آموز که تازه خواندن و نوشتن را فرا گرفته است می دهند؟ این بچه ها وا… از درس خواندن و مشق نوشتن دلسرد می شوند.
۰۹۱۳_۰۹۴۳٫


سلام؛ چرا شهرداری آسفالت کوچه ها را انجام نمی دهد بیشتر محلات از آسفالت نامناسبی برخوردار است.
۰۹۱۴_۸۷۰۱


ماشاا… چقدر پوشاکی در بافق زیاد شده است!
۰۹۱۳_۲۱۵۶


زمان گذشته یک نفر خانه کرایه می کرد؛ وقتی او را می دیدیم می گفتیم انشاا.. سال دیگر بتونی همین خونه را بخری در حال حاضر جوری شده که بهش می گوییم انشا.. سال دیگر بتونی همین خانه را باز تمدیدکنی.
۰۹۱۳_۰۴۳۱


چرا از شورای شهر خبری نیست؟
۰۹۱۴-۲۵۴۷


برخی از خودپردازها در سطح شهر خراب هستند و در شب این خودپردازها از نورکافی برخوردار نیستند و نمی توان کارت به کارت کنیم.
۰۹۱۳_۸۳۰۹


سلام خسته نباشید لطفا یک گزارشی از محله مظفریه تهیه کنید این محله شایسته مردم بافق نیست.
۰۹۹۱-۳۶۵۴


از شهرداری بافق به خاطر این همه هزینه برای گذاشتن بلوک های سنگی در بلوار ها تشکر می کنیم.
۰۹۱۳_۶۵۲۱


چرا بافق کارگاه طلاسازی ندارد.
۰۹۱۳_۳۵۸۲


این گرانی ها تا کی می خواهد ادامه پیدا کند؟ ای کاش مسئولین به فکر اقشار ضعیف و کم درآمد هم بیشتر بودند.
۰۹۱۳_۷۳۹۱


سندهای شهرک امام علی (ع) به کجا رسیده است.
۰۹۱۴-۵۸۷۹


همیشه هفته کتاب و کتابخوانی که بود سنگ آهن نمایشگاه کتاب می زد چرا امسال خبری از نمایشگاه نیست چه شده است شما را؟؟
۰۹۱۴_۳۲۱۸


خسته نباشید به گروه خبری افق کویر؛ واقعا دستمریزاد در خصوص تهیه گزارش کمربند شمالی سنگ آهن
فضای مجازی


واقعا مایه تاسف است که اراضی که سند داشته سند آن را باطل می کنند و حق و حقوق معلمان زحمتکش را نادیده می گیرند. یک معلم
۰۹۱۳-۵۸۶۲


چرا فرمانداری به فضای سبز برخی از ادارات و نهادها توجه ندارد. این ادارات به علت این که درختان را خوب ابیاری نکردند؛ حالا یا آب نداشتند و یا اداره آب منطقه ایی مانع شده، فضای سبزشان در حال نابودی است.
۰۹۱۶-۸۷۱۴


واقعا خحالت آوره، چندین بار در همین پیام های تلفنی از بخشدار بافق ؛ تقریبا از چند تا بخشدار قبل خواستیم که بخشداری بر سر ورود و خروج چاهها و مزارع یک محفظه زباله قرار داده تا مردم که برای آخر هفته به سمت ییلاقات و باغات می روند در برگشت زباله خود را در این محفظه ها بیندازند تا آن را در اطراف جاده پهن نکنند.
۰۹۱۳-۸۵۶۲


-خسته نباشید واقعی به شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر بافق که طرح ساماندهی و زیباسازی بلوار انقلاب را در دستور کار خود قرار دادند واقعا فضای بلوار عوض شده است.
۰۹۹۱-۴۵۸۷


سلام. کوچه انقلاب ۷۵خیلی کنده کاری شده است اما ترمیم نشده لطفا بررسی شود.
۰۹۱۳-۹۸۵۲


سلام. فاضلاب شهری تا کی ادامه خواهد داشت؟ تکلیف کوچه ها مشخص نیست که آسفالت شود یا خیر لطفا مسئولین پیگیر این مسائل نیز باشند.
۰۹۱۳-۵۲۹۴

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: