صدای افق

سلام. کمربند شمالی سنگ آهن خط کشی وسط و کنار جاده انجام شده است از افق کویر بابت تهیه این گزارش متشکرم.
۰۹۱۳_۹۰۶۹


ازشهرداری بابت ترمیم و آسفالت بلوار انقلاب فرعی۵۳ قدردانی می نمایم
۰۹۱۰-۸۷۲۰


«سلام وقتتون بخیر، جعفری هستم، مامور اداره پست، ابلاغیه قضایی برایتان آورده ام و آدرس منزلتان را نتوانستم پیدا کنم. شماره شما داخل نامه قضایی بود. کد رهگیری پرونده تان…. میتوانید به صورت آنلاین پیگیری نمایید چون احضاریه سوم هست و وقت ندارید.»اگر پیام هایی مانند این را دریافت کردید، هرگز لینکی که برایتان فرستاده اند را باز نکنید، چرا که مرحله بعدی ورود هکرهابه موبایل شما و دستیابی به رمزهای بانکی تان و سپس خالی کردن حساب هایتان
فضای مجازی


خسته نباشید بنده در فضای مجازی فیلمی در خصوص تبریک روز پرستار از طرف بچه های زورخانه دیدم که در بخش مراقبت های ویژه حضور دارند آیا این کار درستی است که در این بخش سر و صدا ایجاد نمایند؟
۰۹۱۳_۷۶۲۱


کانال های فیبرنوری که در سطح شهر کنده شده است این کانال ها باز پر از زباله شده است بالاخره فیبر نوری در شهرستان به کجا رسید.
۰۹۱۳-۰۲۰۲


بلوار چغارت محدوده شرکت سنگ آهن مرکزی و میدان قارچ ( دانشجو) از ساماندهی خاصی برخوردار نیست یعنی این که بلوک ها رنگ آمیزی آن کم شده، باغچه های اطراف بهسازی نشده و نهایتاً اینکه چشم انداز خوبی برای مردم و رهگذران ندارد. از مسئولین شرکت سنگ آهن می خواهیم که به فکر توسعه بافق باشند درخواست داریم که طرحی برای ساماندهی و بهسازی این بلوار داشته باشند.
۰۹۱۶_۸۱۰۴


چرا مردم شهرستان از جمعه بازار که شهردار محترم زحمات آن را کشیده و چهارشنبه، پنچشنبه و جمعه است استقبال پر شوری نمی شود دلیل این را جویا شوید.
۰۹۱۵-۷۶۳۵


متاسفانه کودک همسری در بافق باب شده است و دختران نوجوان در سن ۱۲سالگی ازدواج می کنند که این باعث می شود آمار طلاق در شهرستان بالا رود فکری برای این مشکل بردارید.
۰۹۱۶_۷۱۶۰


متاسفانه حقوق زنان شاغل در شهرستان بافق خیلی کم است، در صورتی که دوشیفت کار می کنند .
۰۹۱۴-۵۹۰۹


ای کاش والدین کمتر به حرف فرزندان خود گوش می دادند و موتور سیکلت ها را از فرزندان خود می گرفتند تا شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم.
۰۹۱۳_۳۰۰۴


بنده یک بانوی شاغل هستم با دو فرزند، زمانی که گزارش بانو عسکری را مطالعه نموده انگیزه گرفتم.
۰۹۱۶-۶۴۲۵


از ساغند به طرف شهرستان بهاباد اصلا هیچ تابلویی وجود ندارد در تاریکی و کویری در این منطقه مسافران سرگردان می شوند.
۰۹۱۳_۷۸۵۲


تعرفه گاز مصرف مشترکین چرا اینقدر افزایش پیدا کرده
۰۹۱۳-۵۱۴۱


روز پرستار را به پرستاران تبریک می گویم و امیدوارم که بین پرستار که احساس وظیفه می کند و پرستاری که کمتر به وظایف خود توجه می کند فرق داشته باشد.
۰۹۱۳-۸۶۰۹


باتوجه به توصیه های امام جمعه محترم کشاورزان بافقی اگر آب برای کشت نداشته باشند زمین های آنان فاقد ارزش است چرا آب منطقه ای دست از لجاجت خود بر نمی دارد.
۰۹۱۳_۱۲۳۴


ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت
زهرایی و خورشید غبار قدمت
کی گفته که تو حرم نداری بانو؟
ای وسعت دل‌های شکسته، حَرَمت.
(شهادت حضرت زهرا(س) تسلیت باد)
۰۹۱۳-۸۵۴۱

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: