گوشت تنظیم بازار به صورت لاشه ای توزیع نشده است

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از  هفته نامه افق کویر؛ برخی از شهروندان در تماسی با هفته نامه افق کویر از توزیع ناعادلانه گوشت ابراز گلایمندی کردند بنابراین خبرنگار ما با “حمید عسکری” رئیس اداره جهاد کشاورزی  پیرامون این موضوع گفتگو نمود که در ادامه می خوانید:

وی  در مورد چگونگی توزیع گوشت تنظیم بازار گفت: یک شنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ جهت تنظیم بازار گوشت ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت گرم توزیع شد و هر لاشه به چهار قسمت (دو دست شانه و دو ران) تقسیم و عرضه شد.

وی افزود: جهت تقسیم بیشتر هر لاشه نیاز به زمان بیشتر و هزینه بیشتری است.

وی در مورد تقسیم و فروش عادلانه گوشت بیان کرد: ناظر از زمان شروع توزیع گوشت تا پایان در محل حضور داشته و اگر فردی تقاضای بیش از حد می نمود حتما تذکر داده می شد و طبیعی است که میزان عرضه( ۱۵۰۰ کیلوگرم) نسبت به میزان تقاضا کمتر بوده و همه نمی توانند بهره مند شوند.

وی بیان کرد: تعدادی از افراد به علت تاخیر در توزیع گوشت گلایمند بودند و به این دلیل بود که تا ساعت سه و سی دقیقه بامداد قصاب گوشت ها را تقسیم می نموده که در این مورد نیز تذکرات لازم داده شد.

وی عنوان کرد: به توزیع کننده گوشت تعلق نمی گیرد بلکه توزیع کننده فروشنده ای است که گوشت را می خرد و توزیع می کند و درصدی را دریافت می نماید.

وی با بیان اینکه گوشتی که  عرضه می شود از لحاظ سلامت مورد تایید است افزود: سعی بر این بود که شهروندان از توزیع گوشت رضایت داشته باشند و هدف این است که گوشت توزیع بشود و به دست اهلش برسد و اگر موردی بود مردم اطلاع رسانی کنند ، تذکرات لازم داده می شود و گوشت به صورت تکه توزیع می شود و اگر به صورت لاشه باشد پیگیر خواهیم بود و لاشه اصلا در اختیار مردم قرار نمی گیرد.

وی در ادامه گفت: ۱۵۰۰ کیلو گرم گوشت منجد به زودی تویع می شود.

در ادامه خبرنگار با “فرزانه سالاری” رییس اداره دامپزشکی پیرامون بهداشت گوشت های تنظیم بازار  گفتگو نمود:

سالاری در پاسخ به این پرسش که ” آیا در عرضه گوشت موارد بهداشتی رعایت شده بود؟ گفت: تمام گوشت ها   ۱۲۰ ساعت زمان برای عرضه  داشتند وتا زمانی که در محل توزیع گوشت حضور داشته ایم هیچ مراجعه کننده ای به گوشت ها دسترسی نداشته و توزیع کننده ، نماینده جهاد کشاورزی و دامپزشکی دسترسی به یخچال داشته و گوشت را در اختیار مشتری قرار می دادند.

حدیث عباسی|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: