تامین مالی سه هزار میلیارد تومانی برای مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق: انتشار اوراق سه هزار میلیارد تومانی سلف، یکی از ابزار‌های بزرگ برای سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه‌ای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق است.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مجتبی حمیدیان گفت: ما برای برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت، یک برنامه همزمان را در مسیر‌های مختلف درنظر داریم که بتوانیم زمان را در به نتیجه رساندن سرمایه گذاری‌ها و طرح‌ها کاهش دهیم.

وی، افزود: در حوزه تامین مالی نیز مجموعه کار‌های مختلفی انجام شد که شرکت توسعه سرمایه گذاری سنگ آهن مرکزی (سام) با همین هدف تشکیل شد.

حمیدیان خاطرنشان کرد: تامین مالی‌های مختلفی از طریق تعامل با بانک ها، تعامل با مجموعه بورس و تامین مالی‌های ارزی به شکل‌های مختلف و انتشار اوراق‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: اولین ثمره بزرگ قابل توجه این فعالیت ها، انتشار اوراق سه هزار میلیارد تومانی سلف بود که این یکی از ابزار‌های بزرگ برای سرمایه گذاری ما در طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: معتقدیم همه این تامین مالی‌ها باید در پروژه‌های توسعه‌ای و سرمایه گذاری با ارزش افزوده بالا، هزینه شود.

وی افزود: بخشی از این تامین مالی‌ها در اصلاح خطوط کنسانتره و گندله، در احداث آهن اسفنجی و بخشی نیز در پروژه‌های زیرساختی هزینه می‌شود تا بتوانیم به آن ارزش افزوده واقعی در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق دست یابیم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل