خریدی با خیال آسوده در بافق به قیمت کارخانه در اصفهان و یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ ” کاظم پورباقری” مدیر عامل شرکت “پلان گستر شرق” از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در حرفه ساختمان سازی شروع کرد و در حال حاضر گامی دیگر در حرفه خود برداشت و بازار “سنگ، کاشی و مصالح ساختمانی ” را تاسیس نمود؛ برای آگاهی بیشتر پیرامون این موضوع خبرنگاران هفته نامه افق کویر با وی گفتگو نمودند؛ که در ادامه می خوانید:
کاظم پورباقری گفت: مدرک تحصیلی بنده فوق لیسانس عمران است و متناسب با رشته تحصیلی فعالیت خود را آغاز نمودم و به کار ساختمان سازی پرداختم.

متوجه نیاز شهرستان به یک مجموعه کامل مصالح ساختمانی شدم
وی در ادامه بیان کرد: نزدیک به ۱۸ سال در حرفه ساختمان سازی فعالیت داشتم و با مصالح ساختمانی نیز کارم مرتبط بود و متوجه نیاز شهرستان به یک مجموعه کامل مصالح ساختمانی شدم و علاوه بر قیمت در انتخاب مصالح نیز با مشکلاتی روبه رو بودم و برای اینکه افراد بتوانند مصالح مورد نیاز خود رادر یک مجموعه تهیه کنند بازار سنگ، سرامیک، مصالح و ابزار ساختمانی را تاسیس نمودم و در حال حاضر ۶ ماه است که در این زمینه فعالیت خود را شروع کردم.
وی افزود: سعی کردم علاوه بر مصالح و سنگ، کاشی و مصالح ساختمانی؛ ابزارآلات مورد نیاز ساختمان را نیز تامین نمایم و همچنین ابزارآلات برقی نیز در این مجموعه موجود می باشد.

قیمت سنگ دقیقاَ به قیمت کارخانه اصفهان است/ با جرأت می گویم که سنگ با این قیمت را در استان یزد نخواهید یافت
وی با بیان اینکه در این مجموعه انواع سنگ های نما، پله ، درپوش و انواع دیگر موجود است گفت: قیمت سنگ دقیقاَ قیمت کارخانه اصفهان است و افرادی که با سنگ کار کرده اند می دانند که قیمت سنگ تا از کارخانه به شهرستان بافق برسد قیمت خیلی تفاوت می کند؛ چرا که از چند واسطه می گذرد تا به شهرستان ارسال گردد ، اما من در مورد سنگ تحقیقات بسیاری انجام داده ام و با کارخانه داری که معدن سنگ دارد گفتگو نموده و سنگ را بدون واسطه خریده و با جرأت می گویم که سنگ با این قیمت را در استان یزد نخواهید یافت.

از معدن “کوپ” سنگ را مستقیم خریداری کردم
وی اضافه کرد: در اوایل دهه ۹۰ در مورد سنگ تحقیق کردم و از معدن “کوپ” سنگ را مستقیم خریداری کردم سپس برش زده می شود و مستقیم ارسال می گردد و همین امر باعث شده است که قیمت های این مجموعه بسیار مناسب باشد.

تهیه سنگ سازگار با آب و هوای شهرستان
وی عنوان کرد: سعی شده است که سنگی تهیه شود؛ که با آب و هوای شهرستان سازگار باشد و انواع سنگ از جمله سنگ تراورتن حاجی آباد، عباس آباد مرمریت، گرانیتی و … در این مجموعه موجود است؛ سنگ مرمریت خیلی سطح صافی دارد و به همین دلیل مواد شوینده نمی تواند در آن نفوذ کند و بسیار مقاوم برای پله و کف می باشد و سنگ تراورتن برای نمای بیرونی بدلیل مقاومت در برابر عوامل جوی بسیار مناسب است.
وی در ادامه اظهار کرد: سنگ ها با توجه به نوع آن قیمت های متفاوتی خواهند داشت و مشتری با توجه به توانایی مالی محصول مورد نظر خود را انتخاب می کند .
پورباقری گفت: سرامیک ها تنوع بسیاری دارند به همین دلیل سعی شده است که نمونه آن در مجموعه موجود باشد تا در صورت نیاز مشتری از کارخانه تهیه گردد؛ اما انواع سنگ در انبار موجود است.
وی بیان کرد: در این مجموعه انواع “موزائیک” با قیمت کارخانه عرضه می شود و همچنین ” آجر سنتی” و”آجر نسوز” در انواع مختلف موجود است و می توان به قیمت مناسب و چک ۴ ماهه سفارش گرفت و برای خرید سنگ چک ۶ ماهه نیز پذیرفته می شود.

خریدی با خیال آسوده در بافق به قیمت کارخانه در اصفهان و یزد
وی افزود: قیمت سرامیک ها به گونه ای است که دیگر نیازی نیست برای تهیه آن به یزد رفت و قیمت سنگ نیز به گونه ای است که دیگر نیازی نیست به اصفهان مراجعه نمود و شهروندان می توانند با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند.

اخذ نمایندگی ابزارآلات آروا
وی در ادامه در مورد ابزارآلات گفت: ابزارآلات چینی زیادی در بازار موجود است؛ اما اگر نتوان قطعه ابزار را در صورت معیوب شدن پیدا کرد؛ می توان گفت، ابزار یکبار مصرف است و صرفه اقتصادی نخواهد داشت، بنابراین نمایندگی ابزارآلات “آروا” را به عهده گرفتم، چرا که محصولات آروا با کیفیت بوده و در صورت تخریب هر قطعه ای از آن، ابزار قابلیت تعمیر را خواهد داشت و همچنین نماینده شرکت “دایان تجارت نگین یزد” را نیز داشته که بسیار قوی و موفق فعالیت می کند و چسب کاشی کد ۲۰۰ C بسیار مرغوبی تولید می کند و ابزارآلات دیگری چون صفحه سنگ و ابزارآلات ساختمانی متنوع دیگری نیز در این مجموعه موجود است.
وی افزود: محصولات آروا با قیمت کارخانه با چک سه ماهه و در صورت پرداخت نقدی با تخفیف ۵ درصدی عرضه می شود.

کارگاه تولید سنگ جدول و بلوک دیواری
وی در ادامه گفت: کارگاه تولید سنگ جدول و بلوک دیواری نیز داشته و جدول با طول ۳۵ و ضخامت ۱۵ و همچنین جدول با طول ۵۰ و ضخامت ۱۵ تولید می شود و در شهرستان بافق از جمله جدول شهرک پردیس، بلوار کشاورز و بلوار انقلاب کار شده است و بلوک حصاری و بار کش نیز تولید می شود.

نشانی: میدان امام حسن ابتدای میرغنی زاده جنب‌پارک کوثر (نبش کوچه مسجد مطفریه)
شماره تماس: ۰۹۱۳۲۵۵۶۲۰۶
اینستاگرام :bazare_masaleh_bafgh @

حدیث عباسی- حدیثه امیریان|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل