از اداره ورزش و جوانان بافق چه خبر؟ تیم قهرمان فعل خواستن را به خوبی صرف کرده بود

به گزارش هفته نامه افق کویر، فینال مسابقات فوتسال دانش آموزی، هفدهم بهمن ماه برگزار شد. در روز پایانی مسابقات، حضور دانش آموزان، معلمان، مدیران مدارس ، خانواده ها و مسئولین بسیار پر رنگ بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان پیرامون برگزاری مسابقات پایانی فوتسال دانش آموزی گفت: یکی از لحظات شیرین حضورم در اداره ورزش و جوانان، حضور در جمع دانش آموزان و تماشای مسابقات فوتسال بود.

توکلی عنوان نمود: مراسم اختتامیه با برگزاری سه بازی جذاب شکل گرفت. رد و بدل شدن گل های زیاد، شور ونشاط دانش آموزان و هم چنین، حضور خانواده ها در کنار فرزندانشان و تب و تابی که یک مسابقه حساس می توانست داشته باشد و استرس و شادی های خانواده ها ، این مسابقات را به خاطره ای ماندگار در ذهن مردم بافق تبدیل نمود . در بین بازی ها، یک بازی بصورت نمادین برگزار شد، دانش آموزانی که شاید در بعضی موارد کمبودهایی داشته ولی پتانسیل و توانایی هایشان را در عرصه های دیگر به نمایش می گذارند.

تیم قهرمان فعل خواستن را به خوبی صرف کرده بود
رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، تیم آموزشگاه استقلال، به مقام قهرمانی دست یافت. جای خرسندی است که این تیم با برنامه در مسابقات حضور یافته و پشتوانه و مربیان خوبی داشته و فعل خواستن را به خوبی صرف کرده و شجاعانه جنگیدند.

جام اخلاق به تیم طالقانی رسید
وی ادامه داد: دبستان سجاد به مقام نایب قهرمانی دست یافته و تا قهرمانی فاصله چندانی نداشت . تیم دبستان پیام و امید نیز به مقام سومی مشترک دست یافتند وجام اخلاق به تیم دبستان طالقانی رسید.

رویدادهای ورزشی و حواشی آن
توکلی عنوان نمود: هر رویداد ورزشی، حواشی را نیز؛ با خود به همراه دارد و قشنگی رویدادها به حواشی آن است و این تلاطمات، همیشه جزئی از ورزش بوده و چقدر خوب است که برای دانش آموزان در سنین پایین اتفاق افتاده تا در آینده با چالش هایی که برایشان صورت می گیرد، برخورد واقع بینانه تری داشته باشند.

درخشش دختران هندبالیست بافقی در مسابقات
توکلی در ادامه گزارشی از رویدادهای ورزشی شهرستان که در دو هفته گذشته برگزار شده بود را ارائه نمود.
وی گفت: تیم هندبال دختران بافق افتخار آفرین مسابقات بوده و تیم هندبال لیگ برتر بانوان، علی رغم تساوی، کماکان یکه تاز مسابقات هندبال کشوری است. تیم هندبال آقایان باشگاه سنگ آهن، موفق شد بازی رفت مرحله نیمه نهایی را با نتیجه ۴۱ بر ۴۰ به سود خود به پایان برساند و انشا… بتوانیم شاهد حضور تیم بزرگسالان آقایان در لیگ برتر باشیم.
توکلی اظهار نمود: تیم نوجوانان فوتبال سنگ آهن خوش درخشیدند و موفق به راهیابی به مسابقات فینال شده که نتیجه ای دل نشین برای ورزش شهرستان رقم خورد.

نایب قهرمانی والیبال ساحلی در مسابقات هرمزگان
وی گفت: رویدادهای ورزشی که در روستاها توسط هیئت روستایی و عشایری شکل می گیرد، ستودنی است. تیم والیبال ساحلی سنگ آهن به مقام نایب قهرمانی مسابقات دست یافت. هم چنین، تیم فوتسال حاضر در مسابقات لیگ دو کشور، خودشان را برای مسابقات آماده می کنند. در این دوره از مسابقات، شهرستان بافق، میزبان دور برگشت مسابقات خواهد بود.

میزبانی رییس فدراسیون بدمینتون کشور در آینده ای نزدیک
توکلی عنوان نمود: مسابقات بدمینتون بین المللی در استان یزد برگزار شد و یک واخواهی برای هیئت بدمینتون شهرستان شکل گرفت و قول های خوبی از سوی رییس هیئت بدمینتون کشور داده شده و در آینده ای نزدیک، شهرستان بافق، میزبان رییس فدراسیون بدمینتون کشور خواهد بود.
وی در پایان عنوان نمود: در بحث زیر ساخت های اداره ورزش، بلوک گذار ها انجام شده و شفته ریزی بخش انبار شکل گرفته است. هم چنین ساخت دو پورت زمین خاکی تنیس، در دستور کار قرار دارد و بلوک گذاری ها انجام شده و به زودی زیر سازی ها شکل می گیرد و انشا… شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان باشیم.

سید حکیمه میرمحمدی افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل