برگزاری مسابقات والیبال کارکنان سنگ آهن بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات والیبال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق جام دهه فجر در سالن ورزشی آهنشهر در حال برگزاری است. در این شماره از هفته نامه، خبرنگاران افق کویر در جمع مربیان و تیم های شرکت کننده در مسابقات حضور یافته و با تعدای از مربیان به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید:

«ولی ملک زاده»سرپرست این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور ۱۳۳تیم برگزار شده که ۳۰تیم در گروه a و ۱۰۰تیم‌در گروه b قرار گرفته و به صورت تک حذفی مسابقه می دهند؛ که در بازی های صورت گرفته، در گروه b۲۵تیم و در گروه a۱۶تیم به مرحله بالاتر، صعود کرده و باهم به رقابت پرداخته تا تکلیف نفرات اول،دوم و سوم مسابقات مشخص شود.
کارکنان با حضور در مسابقات، شادی و نشاط را به مجموعه سنگ آهن خواهند برد

«کارگران» سرمربی تیم تولید گندله گفت: تیم تولید گندله، متشکل از کارکنان واحد تولید گندله هستند. در سه سال گذشته به صورت متمادی در بازی ها شرکت نمودیم. این مسابقات هر ساله به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.
وی گفت: کار در معدن و شرایط سخت کاری موجب شده، کارکنان از روحیه پایینی برخوردار باشند. شرکت در این مسابقات موجب تغییر روحیات و نشاط و شادابی پرسنل شده و نشاط را با خود به مجموعه سنگ آهن خواهند برد.
وی افزود: حضور پرسنل در قالب تیم های ورزشی، موجب ایجاد روحیه نشاط و همدلی در بین آن ها شده و نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.
در حاشیه مسابقات تکلیف تیم های قدرتمند مشخص خواهد شد

«مجید زمانی» سرپرست تیم تعمیرات مرکزی گفت: در این مسابقات، تیم های مختلفی شرکت نموده و در حاشیه برگزاری مسابقات تکلیف تیم های قدرتمند مشخص خواهد شد. وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما هفته ای یک روز را به انجام تمرینات می پردازند و انشا… تیم ها، بازی های خوبی را به عرصه نمایش خواهند گذاشت.


«رضا زلفی» سرمربی تیم تولید گندله گفت: امسال ۹تیم از شرکت گندله سازی در مسابقات شرکت نموده که خوشبختانه یکی از تیم های شرکت کننده، به مرحله یک هشتم پایانی راه یافته است.

“فروزه” مشاور اجرایی تیم گندله در ادامه گفت: از روز نخست برگزاری مسابقات، خوشبختانه تیم ما،۴ بازی را با موفقیت به اتمام رسانده و امیدوارم این قبیل مسابقات تداوم داشته باشد. وی گفت: مسابقات ورزشی و تحرک کارکنان، تاثیرات مثبتی زیادی را در خانواده و اجتماع برایشان به همراه دارد.

افسانه رنجبر- سیده حکیمه میرمحمدی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل