درخشش باشگاه سنگ آهن در مسابقات ایمیدرو

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ « مهدی منصوریان» رییس باشگاه سنگ آهن بافق در سال گذشته برای اولین بار عضو کارگروه ایمیدرو ورزش کشور شد ؛ وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: از برنامه‌های مهم در بحث ورزش‌های همگانی در مجموعه شرکت سنگ آهن ورزش مختص کارکنان بود که با توجه به اینکه سال دومی است که عضو کارگروه هستم توانسته ۷ رشته ورزشی را در این زمینه برای کارکنان اضافه نمایم.
برگزاری مسابقات ورزشی دارت و بدمینتون برای اولین بار در بافق
وی در ادامه بیان کرد: رشته ورزشی شنا آقایان و بانوان، رشته ورزشی دارت و بدمینتون برای اولین بار در ۱۶ لغایت ۱۸ اسفندماه سال جاری در شهر بافق به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق برگزار شد.

مسابقات فوتسال برای سنین بالای ۴۰ سال برای اولین بار برگزار شد
وی افزود: مسابقات فوتسال برای سنین بالای ۴۰ سال برای اولین بار و مسابقات فوتسال برای سنین زیر ۴۰ سال که طرح پیشنهادی از طرف باشگاه سنگ آهن بوده است برای دومین بار برگزار شد.

مجموعه کارکنان در ورزش قهرمانی حرف برای گفتن دارند
وی عنوان کرد: مسابقات رشته ورزشی والیبال آقایان و بانوان نیز برای اولین بار برگزار شد و همچنین در رشته ورزشی تنیس روی میز آقایان و بانوان، رشته دومیدانی آقایان، آمادگی جسمانی بانوان، نیز تیم داری کرده ایم؛ که این نشان می‌دهد؛ که مجموعه کارکنان هم در بحث ورزش قهرمانی می‌توانند حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشند.
وی در ادامه گفت: معاون منابع انسانی در این زمینه ما را حمایت کردند و در رأس آن نیز با حمایت های مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق برای ورزش کارکنان برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.
وی مسابقات داخلی کارکنان را مهم دانست و گفت: مسابقات داخلی کارکنان که از سال ۱۴۰۲ مصوب شد که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شود، دارای اهمیت بسیاری است.

مسابقات فوتسال و والیبال در تاریخ ورزشی کارگری کشور بی‌سابقه بوده است
وی افزود: مسابقات ورزشی کارکنان از جمله مسابقات فوتسال و والیبال برگزار می‌شود؛ که در تاریخ ورزشی کارگری کشور بی سابقه بوده است؛ که ۱۳۱ تیم فقط در رشته والیبال در حوزه کارکنان بوده است که قریب به ۱۵۰۰ نفر مشارکت داشتند.
وی اظهار کرد: در رشته فوتسال کارکنان نیز ۸۰ الی ۹۰ تیم حضور داشتند؛ این نشان می‌دهد که در بحث کارکنان ۵۰ درصد از ظرفیت کل کارکنان شرکت که ۷۰۰۰ نفر می باشند؛ اکنون به سمت ورزش روی آوردند و ایجاد انگیزه جهت مشارکت در ورزش شده است.

افتخارات کسب شده در مسابقات ایمیدرو برای اولین بار
منصوریان در ادامه بیان کرد: موفق به کسب مقام های قابل تقدیری شده ایم؛ در سال جاری موفق به کسب مقام دوم در رشته دو میدانی در سطح کشور شده و در مسابقات بدمینتون برای اولین بار بانوان توانستند مقام کشوری کسب کنند و همچنین در رشته شنا نیز در سال دوم بانوان توانستند مقام سوم تیمی را در ایمیدرو و آقایان به صورت انفرادی مقام دومی را کسب کنند.
وی با بیان این مطلب که کسب افتخارات نشان می دهد؛ که باشگاه سنگ آهن در ورزش کارکنان توانسته به خوبی برنامه های طراحی شده در تقویم ورزشی اجرا نماید؛ گفت:در کلیات سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۵۰۰ پرسنل در مسابقات مختلف ورزشی داخلی، در سطح کشوری و کارگری حضور داشتند و نسبت به سال گذشته ۱۵۰ درصد مشارکت بیشتر بوده است ؛که این نشان می‌دهد، برنامه‌ها طبق زمانبندی و اصولی که پیاده شده اجرا شده است.

تقدیر از نفرات و تیم های برتر پنجمین مسابقات دارت ایمیدرو
نفرات و تیم های برتر پنجمین دوره مسابقات کشوری دارت ایمیدرو و شرکت های تابعه، معرفی شدند. این دوره از مسابقات به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و در محل مجموعه ورزشی جوان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و به مدت سه روز ادامه یافت.
این مسابقات طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفند جاری برگزار و در مراسم پایانی با حضور حیدر ضیغمی مدیر منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی ایمیدرو، از نفرات و تیم های برتر با اعطای احکام، مدال و کاپ تقدیر به عمل آمد.
مسابقات این دوره در مجموع با حضور ۲۳ تیم و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که برترین های این دوره در رده های انفرادی، دو نفره و تیمی معرفی شدند. بخش بانوان شامل ۴۴بازیکن و ۲۲ تیم دو نفره و بخش آقایان شامل ۴۶ بازیکن و ۲۳ تیم دو نفره بودند.

نفرات برتر بخش انفرادی بانوان:
مقام اول: مهدیه اسمعیلی از تیم مس سرچشمه کرمان (ب)
مقام دوم: زهرا بخشی از تیم مس سرچشمه کرمان (الف)
مقام سوم مشترک: عزت زارع از تیم سنگ آهن مرکزی ایران- بافق (ب)
مقام سوم مشترک: زهرا غفرانی از تیم فولاد مبارکه (الف)

تیم های برتر دو نفره بانوان:
مقام اول: تیم دو نفره مس سرچشمه (الف) شامل زهرا بخشی و کبری بخشی زاده
مقام دوم: تیم دو نفره مس سرچشمه (ب) شامل مریم رنجبر و مهدیه اسمعیلی
مقام سوم مشترک: تیم دو نفره گل گهر سیرجان شامل سودابه پاداش و مرضیه عباسی
مقام سوم مشترک: تیم دو نفره مس شهربابک (ب) شامل زهرا طلابیگی و معصومه محمودی

نفرات برتر بخش انفرادی آقایان:
مقام اول: مجتبی رنجبر از تیم ذوب آهن اصفهان
مقام دوم: محمدرضا حسن پور از تیم سنگ آهن مرکزی ایران- بافق(ب)
مقام سوم مشترک: عرفان آقایی از تیم فولاد خوزستان
مقام سوم مشترک: محمد حسینی از تیم مس سرچشمه (ب)

تیم های برتر دو نفره آقایان:
مقام اول: تیم دو نفره مس شهربابک (الف)شامل بابک ملک زاده و اکبر محمودی
مقام دوم: تیم دو نفره ذوب آهن اصفهان شامل مصطفی حسینی و مجتبی رنجبر
مقام سوم مشترک: تیم دو نفره فولاد مبارکه(ب)شامل فرشاد اکبری و سیدحسین عظیمی
مقام سوم مشترک: تیم دو نفره تهیه و تولید (ب) شامل محمدعلی عطفیان و علیرضا حاجی قاسمی
در بخش مجموع تیمی :
مقام اول: تیم مس سرچشمه (ب)
مقام دوم: تیم مس سرچشمه(الف)
مقام سوم: تیم ذوب آهن اصفهان

مسابقات این دوره در سطح حرفه ای و با کیفیت بالا برگزار که در پایان با حضور مسئولان
ورزش ایمیدرو و نیز استان با اهدای احکام، مدال و کاپ از نفرات و تیم های برتر مسابقات تجلیل به عمل آمد.

حدیث عبایسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: آشنایی در فضای