پیام تبریک مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق به مناسبت نوروز سال۱۴۰۳

مهدی منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان بافق تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است :
خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ما ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذرانده ایم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ایران سرافراز ببندیم.
گذشت سالی که با موفقیت های ورزشی برای ورزشکاران و جامعه ورزشی شهرستان در رویداد‌های مختلف ملی ، بین المللی وکشوری و همچنین دستاوردهایی برای جوانان سرزمین نخل، آفتاب و آهن در حوزه های مختلف اجتماعی توسط سازمان های مردم نهاد همراه بوده است.
بدین‌وسیله اینجانب ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ همکاران گرانقدرم ، کارکنان زحمتکش و پرتلاش در باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، ورزشکاران ، قهرمانان ، پیشکسوتان ، مربیان ، داوران ، اعضای هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان به ویژه جوانان مؤمن، متعهد و مسئولین دلسوز شهرستان بافق همچنین تمامی خدمتگزاران ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ هجری شمسی و تلاقی آن با بهار دل‌های مؤمنان، ماه پرخیر و برکت رمضان را محضر گرامیان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در سایه‌سار رحمت و محبت گرداننده‌ی ایام، ان‌شاءا…سال پیش‌رو سال ظهور یگانه بهار زندگی شیعیان باشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: