سرقت سه منزل در خیابان چهارده معصوم بافق

اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، هنوز تعطیلات نوروزی آغاز نشده دزدان منازل فعالیت خود را آغاز کرده اند. این بار دزدان نابکار به سمت محله چهارده معصوم(ع) بافق رفته و دست به کار عمل شوم خود شدند.
یکی از مالباختگان این سرقت که تمایلی به درج نام خود نداشت در گفتگو با هفته نامه افق کویر گفت: ظاهراً دزدان پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه دست به این اقدام غیر انسانی خود زده اند.
وی افزود: دزدان قریب به سه منزل را در خیابانهای ۱۴ معصوم فرعی ۱۰و۱۵ دستبرد زده اند.
فرد مالباخته با بیان اینکه قصد دزدان سرقت وجه نقد و جواهرات بوده است تصریح کرد: منازلی که سرقت از آنها صورت گرفته هیچکدام از این منازل مجهز به دوربین نبوده است و دزدان از این فرصت استفاده و دست به این اقدام زدند.
وی ادامه داد: با اینکه تمام درها قفل بوده و پنجره ها حفاظ داشته است فرد یا افراد سارق از فاصله ۱۷ سانتیمتری حفاظ پنجره توانسته بودند خود را به داخل منزل برسانند.
فرد مالباخته افزود: فردای همان روز یکی از مغازه داران ۶ میلیون تومان وجه نقد در خودرو داشته است که به سرقت می رود، ولی تصویر و پلاک خودرو شخص سارق را دوربین مغازه ها و بانک ضبط و فرد سارق را شناسایی می کنند.
وی با بیان اینکه مراتب به پلیس آگاهی رسیده و اقدامات خود را شروع کردند اظهار داشت: بعد از این اتفاق منزل خود را مجهز به دوربین مدار بسته و دزدگیر نمودم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش