صدای افق ۸۲۹

پیامک

قابل توجه بعضی مسولین؛ فقط صندلی نشین و بی توجه به مشکلات مردم بافق باسلام، متأسفانه مشکل ….. روستای تراب آباد چه موقع رفع تصرف از دست نااهلان می شود. ما اهالی منتظر اقدام از سوی مسئولان هستیم افرادی در روستای تراب آباد قیافه حق به جانب و مذهبی گرفته و حرف از خدا و امام می زنند و از طرفی هکتارها زمین روستا را مالک شدند خدا لعنت کند(…)
۹۱۳-۸۷۶
————————-
باسلام وخدا قوت، مدتی است که در مسیر جاده بافق به یزد از مرکزتحقیقات شتر تا فهرج کلیه موبایلها در زمان نیاز تماس می نویسد در شبکه ثبت نشده است وکسانی هم که تماس می گیرند سیستم دستگاه خاموش یا دسترس نیست را اعلام می کند. مسئولین مخابرات لطفاً پیگیری کنید .
علی اصغررنجبر
۹۱۲-۳۶۳
————————-
باسلام،آقایان بازاری به عرض شما برسانیم که نمایشگاه بهاره هرساله درکشور و در شهرستانها برگزار می شود و مردم هم استقبال بسیار زیادی از آن می کنند تا بتوانند برای شب عید و خرید لوازم مدرسه به قیمت ارزان اقدام کنند. شما نمی توانید برای مردم تصمیم بگیرید قیمت مغازه های شما آنقدرنجومی است که مردم مجبور می شوند به بازارهای یزد مراجعه کنند و لوازمی که نیاز دارند از آنجا تهیه کنند و حتی شهر ما نیاز به جمعه بازار دارد و غیرو..
. ۹۱۰-۳۵۶
————————-
سلام، از شما مسئولین محترم افق کویر خواهشمند است در پخش بعضی از مطالب تجدید نظر کنید( ولنتاین )در کشور ما چه مفهومی دارد، چرا باعث ترویج بعضی مناسبتهای بی پایه و اساس می شوید.
۹۱۳-۰۲۰
————————-
بیش از هفتاد درصد از کسبه بافق دو شغله و یا بازنشسته می باشند آیا مجوز دادن پروانه برای این افراد برای افراد جویای کار زیان بار نیست شورای اصناف در این مورد بهتراست تجدید نظر کند.
۹۱۳-۱۰۷
————————-
چندین سال است که برای اتمام جاده بافق- یزد وعده پایان اسفند می دهند. امسال هم تمام شد و خبری از اتمام جاده نیست. مسئولین عزیز پیمانکار که به طور صریح گفته است من کار می کنم مسئولین هم قیر و اعتبار را برسانند؛ چرا هیچکس به فکر مردم نیست.
۰۹۱۳-۵۱۸
————————-
کارکنان دفتر آقای صباغیان در تهران و در بافق همه از شرکت سنگ آهن هستند و حقوق آن ها را شرکت خصوصی پرداخت می کند.آیا این باعث آن نمی شود که آقای صباغیان دینی گردن او باشد. این عملکرد با گفته های انتخاباتی اش فرق دارد
۰۹۱۳-۲۶۰
————————-
در مراسم تشییع شهدای گمنام مبارکه یک سری لج بازی ها صورت گرفت که واقعاً زیبنده برخی از افراد نبود(…)
. ۰۹۹۰-۳۵۶


 

سپاس گزاری ها

 

سلام، من در سال۹۴ دانش آموز پایه نهم مدرسه حجاب بودم. می خواستم از خانم زهرا سنجیده، مدیر لایق و شجاع و خوش اخلاق آن سال تحصیلی تشکر کنم…ابراهیم زاده
————————-
از واحد فرهنگی قاضی میر جعفر آقای سید فرزاد افروز در اهتمام و تلاش جهت بر پا کردن نماز امام زمان(عج) در هر جمعه تشکر می نماییم. خداوند به این جوان پرکار و با اخلاص توفیق بیشتر بدهد.

 

اس ام اس باران

اگر مشکلی داری، به دلیل طرز فکر توست و تنها راهی که می توانی مشکلات را برای همیشه حل کنی، این است که طرز فکرت را تغییر دهی.

دلنوشته

آسمان ابری شد و باز دلم آب شد و باز هم باران نبارید!
دلم برای چشمانش تنگ شده.دلم بی تاب بارانی است که بخیساند تمام آنچه را که از دلم برمی آید و بی آبی به تنشان افتاده..
پای کوبان و باسرو صدا به طرفم می آید.گرد و خاکی به راه انداخته که چشمانم را تیره و تار می کند.
انگار در خود لرزیده ام که از بهر چه است این شور عظیم؟!
وهم برانگیز است و بشیار ترسناک!
هوای گلویم به تنگ آمده،گیسوانم آشفته و هوای آسمان هم مانند دل هوای عاشقی که دلتنگ است،ازعشق خاک دلتنگ شده.
بادست درازی به سوی آسمان در آغوش میکشم تمام خورشید را،تا با عطش او اندکی از درد عطش مانند درونم دوا شود..!
دیوانه ها خود خوب می دانند دیوانگی رسم قشنگیست از جنس دوا!
دارویی که قلب و ذهنت را در خود می بلعد و تو را همراه می کند با یک دنیا بی پروایی..!
جنست می شود بدون ذره ای ترس حتی از زوزه ی گرگ هایی که قصد پاره پاره کردن دلت و بلعیدن جانت را دارند.
تو می مانی و زندگی از جنس بی پروایی در حقیقت رؤیای شیرین عاشقی ات

 

اس ام اس باران

 

آتش زدی به جانم بانوی بی نشانه، گفتی مرا کفن کن، مظلوم من شبانه، سردار بَدْر و خیبر، دیگر زِ پا فِتاده، دستی به دوشِ سلمان، دستی به سر نهاده. یا فاطمه، یـــــا فاطمه، یا فاطمه… . یَابْن الحَسَن! کمک کن جد مطهرت را، بیرون ببَر زِ خانه تابوت مادرت را . روزی تــــو خواهی آمد از غربت زمانه، می آوری نشان از آن قبر بی نشانه .اللهم عجل لولیک الفرج بحقّ فاطمه الزهراء
(حامدطاهری)
————————-
قَالَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ (ع): «أَسْوَأُ النَّاسِ حَالًا مَنْ لَمْ یَثِقْ بِأَحَدٍ لِسُوءِ ظَنِّهِ وَ لَمْ یَبْقَ بِهِ أَحَدٌ لِسُوءِ فِعْلِهِ» امیرالمؤمنین علیه‌السّلام فرمود: بدحال ترین مردم کسى است که به خاطر بدگمانى اش، به هیچ کس اطمینان نمى کند، در نتیجه به خاطر بدرفتارى اش کسى براى او باقی نمى ماند.
(احمدرضاطاهری)

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش