قطار گردشگری عقاب طلایی از بافق می گذرد

قطار گردشگری عقاب طلایی از بافق می گذرد

شیراز-ایرنا- مدیرکل راه آهن استان فارس گفت: بیست و چهارمین قطار گردشگری خارجی عقاب طلایی با ۷۳ گردشگر و خدمه خارجی یکشنبه ۱۹ فروردین وارد استان فارس می شود.

غلامحسین ولدی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:قطار حامل ۳۹ گردشگر و ۳۴ خدمه خارجی فردا حدود ساعت هشت صبح برای بازدید از ظرفیت های گردشگری فارس وارد ایستگاه سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد خواهد شد.
مدیرکل راه آهن فارس بیان کرد: گردشگران خارجی در ایستگاه سعادت شهر توقف خواهند کرد و پس از بازدید از تخت جمشید و مجموعه پاسارگاد با اتوبوس به سمت شیراز حرکت می کنند.
ولدی اضافه کرد: مدت زمان توقف این قطار در استان فارس یک روز خواهد بود و قطار گردشگری عقاب طلایی شامگاه یکشنبه به سمت تهران حرکت می کند.
این قطار از کشور روسیه به سمت ایران حرکت کرده و پس از ورود به کشور از مرز سرخس در مشهد، کرمان، راین ، یزد توقف داشته است.
از سال ۹۳ تاکنون بیست و چهار قطار گردشگری خارجی تحت عنوان عقاب طلایی وارد ایران شده است.
رئیس قطار گردشگری عقاب طلایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : مسافران بیست و چهارمین قطار گردشگری عقاب طلایی شهروندان کشورهای هلند ،چین،کانادا، انگلستان، استرالیا، دانمارک، ایتالیا، سنگاپور، پرو و مالزی هستند.
مهدی گنجی افزود: بازدید از مجموعه تخت جمشید، پاسارگاد، مسجد نصیرالملک ، ارگ کریم خان زند و و مجموعه حافظیه از جمله اماکن فرهنگی و تاریخی است که گردشگران خارجی قطار عقاب طلایی در طول سفر یک روزه خود به استان فارس از این مجموعه ها بازدید خواهند کرد.
گنجی اظهار کرد: بیست و چهارمین قطار گردشگری عقاب طلایی ۱۴ فروردین امسال وارد ایران شده و دوشنبه ۲۰ فروردین جاری نیز از ایران خارج می شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای