در برخی مکان ها موادمخدر در دسترس معتادین است

هشدار فرمانده نیروی انتظامی به خانواده های بافقی

در برخی مکان ها موادمخدر در دسترس معتادین است

دستگیری ۱۴ نفر معتاد و قاچاقچی در فروردین ماه در بافق، این خبری است که پایگاه خبری پلیس روی خروجی خود قرار داده  و نشان می دهد کارنیروی انتظامی تعطیل بردار نیست و در روزهایی که همه از کار فراغت دارند، آنها سرگرم نظم دهی به برخی از معضلات اجتماعی هستند. نظم پلیس هم این است که جلوی فراگیر شدن ناهنجاریهای اجتماعی را بگیرد؛ چرا که ناهنجاریها خطری برای آحاد مردم و جامعه است.
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در فروردین ماه سالجاری؛ تاکنون ۱۴ نفر معتاد و قاچاقچی را دستگیر کردند.
سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: یگان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای طرح کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی در سطح شهرستان موفق شدند از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۴ نفر معتاد و قاچاقچی را دستگیر نمایند.
وی افزود: متهمان پس از انتقال به یگان انتظامی و تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق خاطر نشان کرد: محیط و جامعه ای که فرد معتاد در آن زندگی می کند، کوچه، محله، شهر، همسایه ها، دوستان، افراد فامیل و غیره در اعتیاد نقش دارند.
وی گفت: در بعضی مکان ها موادمخدر راحت تر و بیشتر در اختیار معتادین قرار می گیرد و نابسامانی ئیژه ایی از جهات اجتماعی، قانونی، رفتاری، اخلاقی، اقتصادی و غیره در چنین محله هایی وجود دارد؛ بنابراین خانواده ها باید مراقب و مواظب فرزندان و افراد خانواده خود باشند و اگر محل زندگی، خارج از چنین محله هایی است فرزندان خود را از رفت و آمد به چنین محله هایی منع نمایند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش