صدای افق شماره ۸۳۲

پیامک

 

با سلام، واقعاً خسته نباشید باید بگویم به مدیر عامل محترم در مورد شکلات های عید به مردم، همه یا دیابت دارند یا اضافه وزن! ممنون که به فکر سلامت مردم بودید.
۹۱۳-۴۲۰
————————-
با سلام، افرادی که به شهر بافق می آیند مهمان ما هستند و احترامشان واجب. به من و شما (….) . ما خیلی هنر کنیم مواظب خودمان باشیم؛ خواهش می کنیم جلوی پیشرفت شهرمان را نگیریم.
۹۱۳-۱۴۸
————————-
سلام، خواهشمندیم شهرداری درختان خرما سطح شهر را هرس کنند. برخی از شهروندان در پیاده روهای جلو منازل خود درخت خرما کاشتند مدتی پیش فرزند ۱۰ ساله ام را برای خرید به لبنیاتی سر کوچه فرستادم و به او توصیه کردم تا از پیاده رو برود متأسفانه وقتی به خانه برگشت چشم کودک ده ساله ام پاره شده بود و مجبور شدیم آن را جراحی کنیم . شاخه درخت خرما باعث این حادثه شده بود. پیاده روها مگر چقدر ظرفیت دارد که درخت خرما در این پیاده روها کشت می کنند پیاده رویی که پهنای آن فقط نیم متر هست جای کاشت درخت خرما با این حجم است؟!
۰۹۱۳-۳۱۹
————————-
ا… اکبر از افاضات سروران هیئت بزرگ حسینیه(…) روزی برخلاف وقف، حسینیه تبدیل به فروشگاه می شود، روزی دیگر میزبان(…)(ع) این دفعه اخراجی سیما را دیدن کردیم. منتظراقدامات بعدی باشید.
۹۱۳-۳۴۴
————————-
سلام، از مسئولین خواهشمند است که ر‌ئیس بیمه(…) بافق آقای (…) را عوض کنند بخاطر اینکه جوابگوی مردم بافق نیست و کارهایی که نیازمند رسیدگی به بیمه و دیه دارد را اصلاً پیگیری نمی کند و وعده های دروغین می دهد و هر وقت رفتیم بیمه آقای(…) گفتند بروید هفته دیگر بیایید، حتماً درست می شود و هفته دیگه هم می رویم می گویند که بروید هفته بعد بیایید؛ واقعاً خسته شدیم از دستشان، رسیدگی کنید ممنون می شویم.
۹۱۳-۳۷۶
————————-
ریاست محترم آموزش وپرورش، جناب آقای رنجبر؛ لطفاً به مدیران مدرسه بگویید اینقدر نگویند شهریه اگر نیاورند حق الناس است یا می گویند از شما امتحان نمی گیریم! بنده دو فرزند دارم از عهده هزینه ها بر نمی آیم. بنده کارگر هستم نه مدیر یا کارمند….کارگر(الان هم که دولت گفته قبوض آب، برق وگاز مدارس رایگان است) دیگر چه مشکلی وجود دارد؛ لطفاً در جلسات سال نو به مدیران مدرسه گوشزد کنید.
۹۱۰-۳۵۶
————————-
سلام و خسته نباشید، خواهشمندیم فرماندهی سپاه شهرستان بافق نظارتی بر روی نحوه رفت و آمد سربازهای خود داشته باشد. چندین بار نزدیک بود به خاطر اینکه برخی سربازها خلاف می آیند با آنها شاخ به شاخ شویم؛ اگر آنها به فکر جان خودشان نیستند ما جانمان را دوست داریم. شما را به خدا حتماً رسیدگی کنید.
۰۹۱۳-۲۹۱
————————-
سلام؛ مدرسه دخترانه ۱۷ شهریور ساعت ۱۲:۴۰ تمام می شود . در حالی که مدرسه طالقانی پسرانه که در مجاور آن قرار دارد ساعت ۱۳ زنگ پایانی آن می باشد و برای مادرانی که دانش آموز دختر و پسر دبستانی دارند مجبور هستند ۲۰ دقیقه ای معطل شوند . لطفا تدبیر دیگری اندیشیده شود
با تشکر

 

 

سپاسگزاری ها

 

با سلام، واقعاً دست شهردار درد نکند بابت تمام زحماتی که برای شهر می کشند.
۹۱۳-۱۴۸
————————-
باسلام …برخودلازم میدانم،باردیگرازتک تک پرسنل اورژانس،کارکنان بیمارستان ولیعصربافق،ازجمله کادردرمانیِ بخشِ مراقبتهای ویژه ، به خاطراقدامات فوری و زحماتی که متحمل شدندتاسلامتی به پدرِاینجانب بازگرددکمال تشکرراداشته باشم وامیدوارم سال نوبرهمه مبارک باشد.
(کلانتری)
————————-
سلام و خسته نباشید به افق کویر، شهردار محترم آقای نوروززاده خدا قوت و خسته نباشید. تشکر از زحمات شما انشاا… ۱۲۰سال زنده باشید.
۹۳۰-۸۲۶

 

تبریک

 

همسر مهربان و عزیزتر از جانم ،روز تولد مولایم حضرت علی (ع) و روز پدر را به شما تبریک می گویم.
ازطرف همسرت نجمه و پسرت محمد مهدی

 

اس ام اس باران

 

پیامبرصلوات ا… علیه و آله فرمود: خداوند مؤمنِ ضعیفِ بی‌دین را دشمن ‌دارد،گفته شد: مؤمنی که دین نداشته باشدکیست؟! فرمود: کسی که نهی از منکر نمی‌کند!
(احمدرضاطاهری)
————————-
ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘـــــــــــﻪ ﺍﻧﺪ : “ﺩﻭﺭﻱ ﻭ ﺩﻭﺳــــﺘﻲ”ﻳﺎ ﻃﻌــــﻢ ﺩﻭﺳـــــﺘﻲ ﻧﭽﺸﻴـــﺪﻩ ﺍﻧﺪ، ﻳﺎ ﺩﺭﺩ ﺩﻭﺭﻱ ﻧﮑــــــﺸﻴﺪﻩ ﺍﻧﺪ . . .

 

نیازمندی ها

 

سلام، نیازمند به یک شاگرد در پیتزا تا به تا هستیم.
۰۹۱۳۹۶۷۸۰۱۰- ۳۲۴۲۰۰۴۴

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش