اکنون فضای مجازی پیشتاز است

پیشگیری از جرم و استقرار امنیت پایدار از آثار امر به معروف است
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان، گفت: پیشگیری از جرم و استقرار امنیت پایدار یکی از آثار امر به معروف است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام “محمد حسنی” در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان، گفت: امروز وظیفه همه ما در جامعه اسلامی، احیاء سنت پسندیده امر به معروف و نهی از منکر است و لین سنت پسندیده باعث بالندگی و رشد جامعه اسلامی می شود و همه باید در احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوشا باشند.
وی با اشاره به اهمیت فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در کاهش جرایم در سطح جامعه گفت: یکی از آثار امر به معروف در جامعه، پیشگیری از جرم و استقرار امنیت پایدار است.
حجت الاسلام حسنی با اشاره به فضای مجازی و آسیب ها و تهدیدات آن گفت: فضای مجازی همیشه با فضای حقیقی در رقابتند و در عصر امروز فضای مجازی پیشتاز است و این موضوع آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: اگر مسئولیت هایمان اجازه می داد خودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در پایان تصریح کرد: در همه امور خدا را به یاد داشته باشید و نماز اول وقت را به پا دارید تا در کارهایتان موفق شوید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نماز عید فطر چگونه اقامه می‌شود؟

در آستانه عید سعید فطر هستیم. به گزارش افکارنیوز،