جشن سرآغاز فصل عبادت و بندگی دانش آموزان دختر بافق +تصاویر

آیین جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهرستان بافق صبح امروز با حضور رنجبر ریاست ستاد اقامه نماز شهرستان بافق،علی اصغر رنجبر مدیر سابق آموزش  و پرورش، شریعتی و میرجعفری معاونین آموزش و پرورش شریعتی، حاج عبداللهی کارشناس حراست،حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، مدیران،مربیان و معلمان پایه سوم مدارس شهرستان و ۵۲۰ نفر از دانش آموزان دختر در محل سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن خوش آمد گویی به مسئولان حاضر،این جشن بزرگ و مهم را به دانش آموزان تبریک گفت و افزود: رسیدن به سن تکلیف به معنی پذیرفته شدن شما به عنوان یکی از بندگان خوب خداوند است و از امروز باید در برابر پروردگار با انجام تکالیف دینی از گناه دوری کنید.

وی با بیان اینکه رسیدن به سن تکلیف باید همراه با تغییر در رفتار شما دانش آموزان مکلف چه در خانه و چه در میان دوستانتان باشد،اظهار کرد: قدر این لحظات را بدانید و با انرژی بیشتر خود برای انجام تکالیف الهی آماده کنید.

قاسم زاده در پایان از مدیران،مربیان و معلمان پایه سوم،همکاران در حوزه پرورشی،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و کلیه عوامل به جهت برگزاری این جشن تشکر و قدردانی کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش