هفته پایانی سال زمان توزیع میوه شب عید بافق / میوه تنظیم بازار در ۵ محل توزیع می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛  جلسه تنظیم بازار میوه شب عید بافق با حضور معاون فرماندار و جمعی از روسای ادارت شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد علی  طالعی معاون فرماندار بافق در این نشست گفت:  نحوه تحویل میوه های عید از استان با معرفی نامه و به صورت پرداخت نقدی انجام می شود  که از ۳۰ تا ۶۰ تن برای هر نفر معرفی شده متناسب با میزان فروش فرد محاسبه می شود  و در صورت تبعیض در تحویل میوه های شهرستان با پیگیری از  استان این مشکل  رفع خواهد شد.

وی پیرامون محل های توزیع میوه طرح تنظیم بازار در بافق گفت: محل های انتخاب شده توزیع سیار میوه های عید از جمله پارکینگ شهرداری، پارکینگ میوه فروشی ولیعصر، ابتدای خیابان دادگستری، ابتدای خیابان مهدیه و خیابان مسجد جامع می باشد که توزیع میوه در خیابان مسجد جامع فقط صبح ها و مابقی محل ها توزیع به صورت تمام وقت انجام می شود.

طالعی در پایان تصریح کرد: با توجه به انجام بازرسی های نامحسوس از محل های توزیع توسط نمایندگان استان می بایست بنرهای لازم و نرخ فروش میوه ها قابل رویت باشد و فروش میوه ها با توجه به قدرت خرید مردم و کسب رضایت مردم صورت گیرد و لزومی به فروش میوه ها بصورت جعبه ای نمی باشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش