شهروندان، تخلف واحدهای صنفی و غیرصنفی را گزارش کنند

یزد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی و غیرصنفی، آن را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صمت اعلام کنند.

غلامرضا سالاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش های مردمی در اولین زمان به صورت دقیق بررسی و طبق مقررات با متخلفان برخورد می شود.
وی ادامه داد: در آستانه سال جدید گشت های مشترک بازرسی به منظور جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان با شدت بیشتری با همکاری دستگاه های نظارتی انجام می شود .
این مسئول اظهار داشت: همکاری مردم در کنار گشت های مشترک در پیشگیری از تخلف و نظارت بر نحوه عرضه مایحتاج شب عید شهروندان خیلی موثر است.
سالاری گفت: سامانه های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به صورت شبانه روز در خدمت مردم و پیگیری گزارش هاست.
به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد، فعالیت گشت های مشترک و همچنین سامانه های رسیدگی به سوالان و رسیدگی به مشکلات مردم در تمام شهرستان ها فعال است.
سالاری از همکاری و همراهی شهروندان با این اداره کل در سال جاری قدردانی و ابراز امیدواری کرد بتوان با همکاری بخش ها و دستگاه های اجرایی ماموریت ها را انجام داد.
افزون بر ۳۰ هزار واحد صنفی در استان یزد فعالیت دارند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش