گمنامی ورزشگاه شهدای گمنام بافق+ عکس

خبرنگاران هفته نامه افق کویر روز سه شنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه به ورزشگاه شهدای گمنام واقع در میدان امام حسن (ع) برای بررسی وضعیت سالن مراجعه کردند، برای یافتن درب ورودی ورزشگاه، دور تا دور آن را چرخی زدیم هیچ کدام از درب ها باز نبود و یا نشانی نداشت که بدانیم سالن فعال هست یا خیر؟ اندکی بعد صدایی به گوش رسید به طرف آن صدا رفته و درب را کوبیدیم اما خبری نشد، بعد از مدتی با کوبیدن درب یکی از ورزشکاران با صدای بلند که چه کسی پشت درب است و زمانی که یقین پیدا کرد که خانم آن طرف درب می باشد درب را بازکرد. خبرنگاران در ابتدا ورود به این ورزشگاه با هیاهوی ورزشکاران مواجه شدند و چه با نشاط بازی می کردند فرزندان خود را به جای امنی نشانده و خود ورزش می کردند.
خبرنگاران با معرفی خود با ورزشکاران شروع به صحبت نمودند، یکی از زن ها به نمایندگی دیگر خانم ها به خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: پروین فتاحی فر هستم . وی ادامه داد: ما قبلا در حوزه فاطمه الزهرا (س) خیابان عدالت ورزش والیبال انجام می‌دادیم. سالن کوچکی بود و برای فرزندانمان ایمن نبود، نمی توانستیم فرزندانمان را دور از فضای بازی قرار دهیم، کف پوش ها با فاصله زیاد از هم قرار داشت و ممکن بود در حین بازی پایت به کف پوش ها برخورد کند و به زمین بخوری، اما مکان سالن چون داخل شهر بود خیلی خوب بود و امنیت آن بالا بود به خاطر ایمن نبودن سالن بسیج ما مدتی است برای ورزش به ورزشگاه شهدای گمنام مراجعه می نماییم. سانس بازی در اینجا ۱۵ هزار تومان به مدت یک ساعت و نیم می باشد، ورزشگاه شهدای گمنام مزیتی که دارد خیلی بزرگ می باشد و ما می توانیم فرزندان خود را در گوشه ای از سالن بنشانیم، اما یک سری مشکلاتی هم وجود دارد مثلاً امکانات گرمایشی و سرمایشی آن خوب نیست. آب سردکن آن را در محل سرویس بهداشتی قرار داده اند که اصلاً نمی شودآنجا آب نوشید چرا که بوی نامطبوعی دارد و از لحاظ بهداشتی مشکل دارد. سرویس های دستشویی آن نیز بوی نامطبوع می دهد که مجبوریم درب آن را ببندیم. زمین ورزشگاه هم همیشه خاکی و کثیف است. از نظر ایمنی هم به خاطر اینکه اطراف این ورزشگاه باز است و کارگرهای افغان و.. این اطراف کار می‌کنند ما همیشه ترس داریم و وقتی شخصی درب می زند ترس به دلمان می افتد، این ورزشگاه امنیت ندارد. حداقل باید برای ورزشگاه نگهبان قرار می دادند، والیبالیست ها در پایان به ورزش خود ادامه دادند.
خبرنگار هفته نامه افق کویر پیش از مراجعه به ورزشگاه شهدای گمنام، جویای مسئول ورزشگاه شد و با تماس های پی در پی به اداره ورزش و جوانان فقط توانست یک نام خانوادگی (دهستانی) بیابد، رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از مشغله کاری و جلسات گفت و هفته گذشته وقتی برای مصاحبه نداشت، چهارشنبه بعد از مراجعه به ورزشگاه شهدای گمنام به اداره ورزش و جوانان مراجعه کردیم اما رئیس مربوطه در خارج از استان به سر می برد، امید است که در هفته های آینده بتوان با همکاری مسئولین مربوطه در این مورد گفتگویی انجام داد.

معصومه غلامرضاپور- حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای