سلام خسته نباشید- صندلی هایی که در سطح شهر گذاشته شده است ایده ای خوبی می باشد ولی افرادی که نصب نمودند اصلا توجه ای نداشتند و هرنقطه رسیده است کار گذاشته اند….

با سلام، قابل توجه اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی؛ دشت قطرم در اصل اشتباه است چرا که روستای شادکام بیشترین سهم را از این منطقه به خود اختصاص داده (ازابتدای دهنه شلغمدر تا دهنه گوشین که مستندات آن موجود است) و نام محلی این دشت (لرد تگ دار) می باشد؛ لطفا از این به بعد یا نام محلی را به کار ببرید یا اصطلاح دیگری بکار ببرید تا دل مردم شادکام بیشتر نرنجد؛ ضمناً بیشترین آبریز سد مربوط به شادکام است که از بالا سر قطرم و باجگان شروع و به لرد تگ دار می ریزد.
۹۱۳-۰۳۷
————-
سلام- خانمی که در “خانه بازی کودک ….” در بافق مواظب بچه ها می باشد رفتار مناسبی با کودکان ندارد از مدیریت خواستار پیگیری می باشم.
۹۱۳-۳۷۲
————-
سلام خسته نباشید- صندلی هایی که در سطح شهر گذاشته شده است ایده ای خوبی می باشد ولی افرادی که نصب نمودند اصلا توجه ای نداشتند و هرنقطه رسیده است کار گذاشته اند
فتوحی
————-
سلام – ای کاش مدرسه … هم برای جشن تکلیف پایه سوم ارزش قائل شده بود و مراسمی برای آنها می گرفت تا خاطره شود.
والدین آموزشگاه…..
————-
باسلام و احترام ؛ شنیده شده است که شپش در حال افزایش است از مرکزبهداشت خواهشمندم یک فکری بردارند تا بچه ها آخرسالی دچار نشوند.
۰۹۱۰-۰۲۵
————-
با سلام. از آقایان اکبری و علیزاده عوامل بازرسی نیروی انتظامی تقدیروتشکر می کنم به خوبی ودراسرع وقت به درخواست های شهروندان درحوزه ناجا رسیدگی می کنند.
۹۱۳-۱۶۲
————-
سلام خدمت فرماندار وبخشدار محترم شهرستان بافق، این ذکر مطلب درد دل من تنهاست؛ شاید درد دل خیلی از اهالی روستا شادکام نیز باشد روستای ما به عنوان یک روستای گردشگری شناخته شده، ولی تدبیری جهت چند نکته لحاظ نشدهاست؛ -۱ امنیت ملک و باغات مردم -۲ زیر پا گذاشته شدن حرمت روستا بدحجابی بعضی از افراد وتردد درکوچه ها -۳ نداشتن محل پارکینگ برای خودروگردشگران وشلوغی خودرها در محل ورودی روستا واحتمال هرگونه خطر از جمله آتش سوزی مشکلات جمع آوری زباله آب برق واینترت روستا پس خواهشاً رسیدگی نمایید؛ مخصوصا در ایام برادشت محصول، چون در سرمای زمستان برای درخت وزمین کشاورزیمان زحمت کشیدیم .
دهقان ۹۱۳-۲۰۳

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش