شهروندان یزدی و مسافران از تظاهر به روزه خواری پرهیز کنند

یزد – ایرنا – فرمانده انتظامی استان یزد از شهروندان یزدی و مسافران خواست برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند.

به گزارش یکشنبه شب پایگاه خبری پلیس، سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: تظاهر به روزه خواری شامل خوردن، آشامیدن به خصوص استعمال سیگارت در واحد های صنفی، مکان ها و معابر عمومی، داخل خودرو و … است.
وی ادامه داد: مسافران و افرادی که عذر شرعی در ماه رمضان دارند، به منظور صرف غذا به مراکز از قبل تعیین شده و دور از ملاء عام مراجعه کنند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: به منظور رعایت و حفظ ارزش های اسلامی و جلوگیری از تظاهر به روزه خواری در ملاء عام متصدیان مراکز پذیرایی مستقر در پایانه ها ،فرودگاه ها، راه آهن و بین راهی می توانند با دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح با استتار محل برابر مقررات فعالیت کنند.
طبق تقویم امروز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ آخرین روز ماه شعبان و فردا سه شنبه اولین روز ماه رمضان سال ۱۴۴۰ هجری قمری است و چهار گروه نیز هلال ماه را رصد می کنند.
استان یزد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد و یک هزار و ۵۰۰ باب مسجد در ماه رمضان پذیرای مردم روزه دار است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش