سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی در خصوص تفاوت نرخ حقوق بین کارگران این شرکت گفت: تفاوت بین نرخ حقوق را نمی‌توان به سادگی برطرف کرد

به گزارش هفته نامه افق کویر، سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در حاشیه جشن روز کارگر گفت: بمناسبت فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به عنوان بزرگترین مجتمع اقتصادی شهرستان هرساله از بین کارگران، کارگر نمونه براساس ملاک هایی، چون نظم، انضباط، کارایی و رضایت سرپرستان انتخاب می شود.
وی ادامه داد: در بخش اداری، مالی و بازرگانی به ازای هر سی نفر یک نفر انتخاب و در بخش تولید، معدنی و فنی هر بیست نفر یک نفر سهمیه داده شده است که در مجموع از ۲۱۰ پرسنل مرد و زن تقدیر بعمل آمد.
سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در پاسخ به این پرسش که برنامه شما برای برگزاری جشن بمناسبت اعیاد مختلف چیست؟ عنوان کرد: با توجه به قرارگیری بافق در منطقه کویری و کار سخت کارگران در معدن لازم است در فواصل، اعیاد و مناسبتهای ملی و مذهبی برنامه های شادی را فراهم کنیم.
با یکسان سازی پاداش ها کمک کنیم تا اختلاف ها کاهش پیدا کند
فلاح در ادامه در پاسخ به این پرسش که چه توصیه ای به کارگران برای افزایش بهره وری در کار دارید؟ تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) و نامگذاری سالجاری به سال رونق تولید انتظار می رود تمام کارکنان در چارچوب شرح وظایف، کار خود را انجام دهند. با افزایش راندمان علاوه بر تحقق منویات مقام معظم رهبری به اهداف شرکت نزدیک خواهیم شد و با ارزش افزوده گامی مؤثر در رونق اقتصادی شهر و کشور برمی داریم.
سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق همچنین در پاسخ به این پرسش که تفاوت فاحشی بین حقوق کارگران در مجموعه شرکت سنگ آهن است چه برنامه ای برای توازن آن دارید؟ گفت: درصد افزایش حقوق که توسط دولت اعلام شده حتماً لحاظ خواهد شد و مزایای غیرثابت کارگرها اضاف خواهد شد. تاکنون کارگران شرکت سنگ آهن نمی توانستند از منازل سازمانی بهره مند شوند. این موضوع به کمیسیون مسکن اعلام شده تا با برطرف کردن برخی تفاوت ها زندگی کارگران بهبود یابد؛ در ضمن سعی می کنیم با یکسان سازی پاداش ها کمک کنیم تا اختلاف ها کاهش پیدا کند، ولی تفاوت در استخدامها و سابقه کار هایی که در شرکت سنگ آهن وجود دارد تفاوت بین نرخ حقوق را به وجود آورده است و نمی توان به سادگی آن را برطرف کرد.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش