پیگیری های رییس تازه نفس اداره ورزش و جوانان بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر، مدیریت اماکن و تأسیسات ورزشی می‌تواند با کاربرد دانش مدیریت در این بخش، زمینه‌ی تأسیس و احداث فضاهای ورزشی استاندارد، حفظ و نگهداری، بهره‌وری مؤثر و استفاده‌ی بهینه مؤثر واقع شود، بنابراین با توجه به اهمیت مدیریت اماکن ورزشی خبرنگار هفته نامه افق کویر با ” سمیه ایزدیان” رییس اداره ورزش و جوانان بافق گفتگویی انجام داده است:
افق کویر:لطفا خودتان معرفی کنید و از چه سالی وارد حیطه ورزشی شدید؟
سمیه ایزدیان کارشناس ارشد علوم تربیتی از سال ۹۳به عنوان کارشناس ساماندهی امور جوانان فعالیت می کردم و از سال ۱۳۹۷ به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان مشغول به فعالیت هستم.
افق کویر: برای سال ۹۸ چه برنامه هایی تدارک دیده اید؟
یکی از برنامه های سال ۹۸ اجرای چمن تختی است و همچنین طرح احداث خانه ورزشگاه در داخل اداره در حال پیگیری است. ابعاد زمین های ساحلی حاضر استاندارد نیستند و همچنین قسمت زیرین زمین از بتن ساخته شده است که باید بازسازی گردد، و همچنین یک قطعه زمین که به اداره ورزش و جوانان تعلق دارد که به صورت مشاع است باید به عنوان زمین ورزش یا سالن مورد استفاده قرار گیرد که در حال پیگیری هستم.
افق کویر: قرار بر این بود که به کمک شورا چمن ورزشگاه تختی، چمن مصنوعی کار شود، این برنامه در چه مرحله ای است؟
در رابطه با زمین چمن تختی با مهندسین اداره کل و سنگ آهن جلسه برگزار شده است و چمن به ارزش ۵/۱ میلیارد تومان خریداری شده است و در مرحله بتن است.
افق کویر: آیا از سالن شهدای گمنام استقبال می شود؟
از سالن شهدای گمنام استقبال خوبی می شود و خیرین نیز حمایت می کنند،اما ورزشگاه شهدای گمنام به علت اینکه در مجاورت زمین ساحلی قرار دارد شن و خاک در حوالی سالن بسیار زیاد است و پیگیر ایجاد زمین چمن مصنوعی هستیم.
افق کویر: با توجه به گزارشی که در ۲۷ فروردین ۹۸ انجام شد، ورزشکاران از سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن شهدای گمنام راضی نبوده اند، وضعیت سیستم گرمایشی و سرمایشی چگونه است؟
بررسی و بهبود سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن در حال پیگیری است که به زودی انجام خواهد شد.
افق کویر: آب سردکن سالن ورزشگاه شهدای گمنام در سرویس بهداشتی قرار گرفته است و بوی نامطبوعی دارد برای رفع مشکل چه برنامه ای دارید؟
بیش از ۸ سال است که آب سردکن ورزشگاه در داخل سرویس بهداشتی است و جای خاصی از قبل مشخص نشده است آب سردکن را نمی توان در داخل سالن قرار داد و بیرون از سالن نیز به علت امنیت و آفتاب سوزان مشکلاتی وجود دارد که در اولین فرصت مهندسین بازدید خواهند کرد و در صورت امکان مکانی برای نصب آبسردکن مشخص گردد، مساله پیگیری خواهد شد.

حدیث عباسی

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای