مقاومت مردم موجب هراس آمریکا شده است/ مردم افرادی جوان و انقلابی را برای نماینده مجلس انتخاب کنند

امام جمعه بافق گفت: مردم افرادی جوان و انقلابی را برای نماینده مجلس انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری افق کویر  ، آیت ا… حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز این هفته شهرستان با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب به بیانات ایشان اشاره کرد و گفت:حرکت حاجیان در مکه به نحوی باشد که عزت و اقتدار ایران حفظ و فریادمان برای مظلومان باید در مکه بلند شود.

وی خطاب به حجاج افزود: به فکر فقرا و تهی دستان باشید و غذای سفر برگشت خود و یا هزینه آن را به آن‌ها بدهید.

خطیب جمعه بافق به دیدار مسوولان قوه قضائیه با رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد:در مقابل تحریم‌های آمریکا مردم ما ضرر کردند، اما قدرت مقاومت آن‌ها باعث شده که آمریکا بترسد.

آیت ا… سلیمانی ادامه داد: با مقاومت مردم ایران کار به جایی می‌رسد که امریکا در مقابل ایران سر تعظیم فرود می‌آورد.

‌وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را از دیگر موارد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری بیان و خاطر نشان کرد: این انتخابات دیدگاه مردم نسبت به ریاست جمهوری را نشان می‌دهد.

امام جمعه بافق افزود: اگر حضور مردم گسترده باشد و چهره‌های متدین، انقلابی و جوان را به عنوان نماینده مجلس انتخاب کنند بینی ترامپ به خاک مالیده می‌شود، اما کسی باید کرسی مجلس را اشغال کند که انسانی مقاوم و مقاوم پرور باشد.

آیت ا… سلیمانی با اشاره به اینکه مطرح شدن مقاومت به عنوان یک نظریه در ادبیات سیاسی باید ضرورت تشکیل مجلس مقدمات را بیش از پیش عیان سازد گفت:مجلس باید در برابر ضربه زدگان به نظام و ترفند‌های دشمنان مقاوم باشد.

قرار گیری در آستانه دهه کرامت از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز به آن اشاره کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای