اشتغال بومی ها در اولویت مسئولان بافق باشد

امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فرا رسیدن ماه محرم بر ضرورت الگو گیری از قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت فرا رسیدن ماه محرم بر ضرورت الگو گیری از قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان باهنر و رجایی به تبیین ویژگی‌های دولت اسلامی پرداخت و افزود: عدالت، مسئولیت پذیری، ساده زیستی و بخشندگی و مهربانی با مردم از اصلی‌ترین ویزگی‌های دولت اسلامی است.

وی با اشاره به ملاقات هیات دولت با مقام معظم رهبری با تشریح موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مهمی است که دولتمردان باید به آن توجه بیشتری کنند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: دولتمردان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و اقتصاد کشور در اولویت کار‌ها باشد و تلاش شود فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در کشور خدشه دار نشود که اگر فرهنگ جامعه‌ای رشد کرد سیاست و اقتصاد نیز سامان می‌پذیرد.

امام جمعه بافق توجه به فرهنگ قرانی را مهم شمرد و آن را بهترین راه برای حل مشکلات و سعادت جامعه دانست و افزود: سبک زندگی اسلامی و ایرانی باید در جامعه رواج پیدا کند و وضعیت فرهنگ کار بهبود پیدا کند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: برنامه ریزی‌های باید به گونه یا باشد که فرهنگ صحیح مصرف و پرهیز از اسراف در جامعه رواج داشته باشد.

سلیمانی به ضرورت توجه به ترویج کتابخوانی در جامعه ومقابله با بی بندوباری تاکید کرد و گفت:باید حاشیه‌هایی که باعث می‌شود خدمت رسانی به مردم کمرنگ شود کنار گذاشته شود.

او افزود: برخورد با ناهنجاری‌ها و موضوع حجاب در جامعه باید با درستی با آن برخورد شود و حرمت‌ها در امور زنان از جمله ورزش بانوان و برنامه‌های کنسرت رعایت شود.

گرامیداشت شهادت شهادت شهید قدوسی، ضرورت توجه به نیازمندان و شرکت در جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، توجه به اشتغتا نیروی‌های بومی در شهرستان و … از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آن اشاره کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل