برهم زدن معادلات شبکه‌های جاسوسی با شاهکار اطلاعاتی سپاه

امام جمعه بافق گفت: سپاه با دستگیری مدیر کانال آمد نیوز تمام معادلات شبکه‌های جاسوسی استکبار و صهیونیست را بر هم زد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت دهه آخر صفر به تبیین زندگانی پیامبر رحمت و مهربانی پرداخت و اظهار کرد: اصلی‌ترین ماموریت نبی مکرم اسلام هدایت انسان به کمال و معنویت بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح احادیثی از امام رضا (ع) در زمینه اهیمت حل مشکلات جامعه گفت: اگر در جامعه اسلامی مسئولان به فکر حل مشکلات مردم باشند، وضعیت جامعه به سوی پیشرفت و آبادانی سوق داده می‌شود.

حجت الاسلام سلمیانی افزود: متاسفانه در جامعه امروزی مشکلات مردم به خوبی حل نشده و برای همین است که دچار چنین اوضاعی شده ایم.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به اهمیت مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی بیان داشت: اقدام سپاه در دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز شاهکار اطلاعاتی سپاه بود که توانست تمام معادلات شبکه‌های جاسوسی استکبار و صهیونیست را بر هم بزند.

حجت الاسلام سلمیانی تصریح کرد: این شبکه اطلاعاتی با دادن اطلاعات نادرست به ضد انقلابان و خائنان کشور، قصد اختلال در نظام و به ویژه انتخابات مجلس را داشتند که با هوشیاری سپاه شکست خوردند.

او گفت: شکست بارز تحریم‌ها با ساخت جت در پایگاه نوژه با وجود همه تنگنا‌ها و تحریم‌ها از سوی امریکا اقدام بزرگی بود که در سطح بین اللمللی مطرح است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری افزود: در گام دوم انقلاب، فرزندان انقلاب ایران، فریاد ما می‌توانیم را یک صدا طنین انداز خواهند کرد.

گرامیداشت روز وقف، سالروز اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی و تشکر از دست اندرکاران همایش بزرگ پیاده روی اربعین و مسئولان و مردم عراقی برای پذیرای از زائران پیاده اربعین و … از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش