حیرانی در کاراکال افتاد

به گزارش هفته نامه افق کویر، عصر روز سه شنبه، ۱۴ آبان ماه، کمپ گردشگری شهید برزگری (کاراکال ) واقع در روستای صادق آباد بافق توسط اماکن نیروی انتظامی بافق تعطیل شد.اگرچه صاحب این کمپ حاضر نشد بیش از این اطلاعاتی در اختیار خبرنگار هفته نامه افق کویر قرار بدهد؛ اما پیگریهای این نشریه صبح روز شنبه(دیروز) دنبال شد تا این که فرماندار بافق در پاسخ به این پرسش که علت تعطیلی این کمپ چه بوده است فقط به این مسئله اشاره کرد که « کمپ باز شده است» در همین حال از رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بافق؛ نیز سوال شد که وی در نهایت پاسخ داد «از چند وچون ماجرا بی خبر بوده و در مرخصی به سر می بردم.» وی نیز بیشتر از این، به موضوع ورود پیدا نکرد. در ادامه پیگیریها در خصوص تعطیلی این کمپ سراغ فرمانده تازه نفس نیروی انتظامی بافق رفتیم که دو ماه پیش تر به این سمت منصوب شده است. وی نیز اظهار نظر پیرامون این موضوع را به روزهای آتی موکول کرد.
هر چند پیش تر فرمانده نیروی انتظای در خصوص نظارت بر تورهای گردشگری و جلوگیری از حاشیه سازی توسط آنها نیز گفته بود که «مخالف گردشگری در شهرستان بافق نیستیم، چون زمینه ساز ایجاد اشتغال در شهر می شود، ولی به شدت مخالف هنجارشکنی تحت هر عنوانی که باشد، بوده و اجازه هنجار شکنی به هیچ کس، تحت هیچ عنوانی در شهر مذهبی بافق داده نمی شود»
حال باید دید تا سرنوشت این کمپ گردشگری چه خواهد شد؟ آیا تنها کمپ فعال بافق که شاهد حضور گردشگران خارجی و داخلی است و در تعطیلات نوروزی جمعیت بسیاری را به سوی خود جذب می کند با بحران تعطیلی دست و پنجه نرم خواهد کرد یا ادامه فعالیت این کمپ به شرطها و شروطها خواهد رسید؟ هر آنچه که هست این کمپ در کنار تفرجگاه آبشار بافق و بسیاری از مشاهیر بافق جای گرفته و به عنوان یک نماد جاذبه گردشگری محسوب شده است و بجاست تا بین مسئولین و صاحبان این کمپ یک تعاملی برقرار شود تا ادامه فعالیت این تنها کمپ گردشگری با مشکل روبرو نشود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسئولین چَشم چَشمی گفتند و خبری از آن ها نشد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی