بارش برف در نقاط مختلف فارس و تردد روان در جاده‌ها

شیراز-ایرنا- بارش برف در برخی نقاط استان فارس موجب راهبندان شد که با انجام عملیات برف‌روبی، این مسیرها بازگشایی شد و تردد در جاده‌ها به صورت روان در حال انجام است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: تا ساعت ۹:۱۵ امروز شاهد بارش برف در محورهای شمال و شمال غرب استان فارس شامل محور خرم‌بید به گردنه کولی کش، محور هفت برم به دشت آزادگان، محور یاسوج به پیراشکم، محور خسروشیرین به کلار و محور بوانات به گردنه دیدگان بودیم.
حمید احمدی افزود: همچنین در شمال و شمال غرب فارس در  محور فنجان به باغ صفا در سرچهان، محور سپیدان به یاسوج، محور سپیدان به اقلید، ابتدای محور دشت ارژن به کازرون، محور سپیدان به شیراز در محدوده هماشهر، و محور اقلید در محدوده امامزاده اسماعیل بارش برف را داشتیم.
وی ادامه داد: همچنین در محورهای بوانات به صفاشهر، بوانات به توتک، سپیدان به شیراز، نی‌ریز، ارسنجان و مرودشت بارش باران را شاهد هستیم.
رییس مرکز مدیریت‌ راه‌های استان فارس گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی باز است و مشکلی وجود ندارد و عملیات برف‌روبی نیز در نقاطی که بارش برف را داشتیم، انجام شده و تردد در این جاده‌ها به صورت روان در حال انجام است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش