اقدام نیک و خداپسندانه مجمع خیرین شهرستان بافق در شب یلدا

به گزارش پایگاه خبری افق کویر به نقل از پایگاه خبری  آفتاب بافق؛ یلدا فرصتی است برای تجدید صمیمانه دیدارها، مجالیست برای تمرین و یادآروی سنت ها، خوبی ها و آرامش زندگی هایمان، همه باید به یاد داشته باشیم آرامش این شب ها و دوران را مدیون خون پاک شهدا هستیم و لازم است یادشان را گرامی بداریم، در این شب مبارک دست به دعا برمیداریم و برای عزیزانمان و خانواده محترم شهدا استواری و آرامش را آرزرو کرده و فرا رسیدن شب تلاوت قرآن و خواندن دعا، شب فال حافظ و شاهنامه خوانی را به تمامی مردم عزیز ایران و خانواده محترم شهدا تبریک و تهنیت عرض مینماییم .

 این شب یادآور آن است که حتی طولانی ترین شب هم به خورشید می رسد و خوبی ها و سختی ها در گذر هستند .

به همین مناسبت مجمع خیرین شهرستان بافق در اقدامی تعداد ۱۲۰ حواله موادغذایی و ۲۰۰ بسته میوه آماده و بین مؤسسات خیریه شهرستان توزیع نمود تا امشب برسر سفره خانواده های بی بضاعت شهرستان قرار گیرد .

همه آن ها برای ما به منزله خانواده هستند , در کنارشان بودن در یلدا برایمان افتخار است، تمام سعی بر این است که امشب لحظه های خوبی برایشان رقم بخورد .

بار الها، برما عطا کن همه خوبی‎های دنیا و آخرتت را، و بر ما بباران نعمت های فراوانت را در این زمستان شیرین که آغازش با آرامش یاد تو عجین شده است .

(مجمع خیرین میعاد بافق)

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش