کشف ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم چوب تاغ و ۱ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع زغال غیر مجاز به ارزش ۶۲۰ میلیون ریال

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق با اعلام این خبر اظهار داشت: ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم چوب تاغ و ۱ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع زغال بدون اخذ مجوز از ادارات منابع طبیعی از یک دستگاه کامیونت عبوری از استان های همجوار کشف گردید.

کمال کریمی اضافه کرد: از یک دستگاه کامیونت عبوری از استان های همجوار، توسط پلیس آگاهی شهرستان بافق میزان ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم چوب تاغ و ۱ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع زغال بدون اخذ مجوز از ادارات منابع طبیعی کشف گردید.
کریمی ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۶۲۰ میلیون ریال اعلام کرد.
وی در ادامه عنوان داشت: کامیونت مذکور به همراه محموله کشف شده طی هماهنگی با مقام قضایی شهرستان توقیف گردیده تا سیر مراحل قانونی آن طی شود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق ماده ۴۲ قانون حفاظت از منابع طبیعی را یادآور شد و افزود: مطابق با این قانون بریدن و ریشه کن کردن، سوزاندن نهال و درخت و تهیه چوب، هیزم و زغال از منابع ملی و توده های جنگلی بدون اخذ پروانه از اداره منابع طبیعی ممنوع است و مرتکب به پرداخت جریمه ۱۱ روز تا ۶ ماه حبس تأدیبی و پرداخت جریمه نقدی طبق نظر کارشناس جنگل و مرتع این اداره می باشد.
کمال کریمی با بیان اینکه عرصه های منابع طبیعی و دولتی شهرستان بافق وسعتی بیش از ۸۵۰ هزار هکتار از سطح شهرستان را دربرمی گیرد از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تصرف و تجاوز اراضی ملی و دولتی، این اداره را با شماره تماس ۳۲۴۲۲۰۶۰ مطلع و یا با تلفن رایگان و شبانه روزی ۱۵۰۴ تماس حاصل نمایند.
در پایان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از دقت و سرعت عمل همکاران پلیس آگاهی نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

بافق فردا

image_2019_12_22-9_9_47_877_vXF

image_2019_12_22-9_9_48_116_4J3

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش