۸.۵ میلیارد ریال به ساخت مجتمع فرهنگی بافق اختصاص یافت

یزد – ایرنا – فرماندار بافق گفت: در راستای تامین محل مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، مبلغ ۸.۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح ساخت مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اختصاص یافت.

محمد زاده رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز امیدواری کرد: ساخت، تکمیل و  افتتاح این طرح موجب شود تا هنرمندان محل مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری خود بیابند.

وی همچنین به رسم دیرینه و مثبت نوشتن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در نوشتن ضعف داریم که باید این نقاط ضغف تقویت شود.

فرماندار بافق تصریح کرد: نوشتن برای تخلیه احساسات بسیار خوب است و وقتی ناراحت یا عصبانی هستیم، خط خطی کردن صفحه‌ای از کاغذ یا نوشتن احساسات خود، بسیاری از خشم و عصبانیت را کاهش می‌دهد.

وی تاثیر نوشتن در کنترل احساسات را یاد آور شد و بیان کرد:نوشتن به دلیل اینکه روشی مناسب برای تخلیه احساسات محسوب می‌شود، در کاهش اضطراب، افسردگی و ناراحتی افراد نقش موثری دارد و ذهن را آرام می‌کند، نظم فکری را هموارتر می‌سازد و سلامت روان را بهبود می‌بخشد.

این مسوول سیاسی شهرستان افزود: هر کدام باید خاطرات محل کار خود را به روی کاغذ بیاوریم تا در تاریخ منطقه تاثیر گذار باشد و این آثار مثبت، ثبت و ضبط شود.

وی به اهمیت نگه داری آثار حتی یک دست خط کوتاه برای آیندگان اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه در زمان جابجایی فرمانداری اسناد تاریخی از بین رفته و سعی خواهم کرد با نوشتن کتاب دِین خود را به این شهر ادا کنم‌.

زاده رحمانی افزود: افرادی که اهداف خود را می نویسند نسبت به افرادی که در انجام این کار، از خود تنبلی نشان می‌دهند، موفقیت بیشتری کسب می‌کنند.

یکی از مشکلات هنرمندان در ارائه آثار نمایشی، نقاشی ، خطاطی ،عکاسی و دست نوشته های خود در شهرستان بافق، نبود مکان مناسب است که با ساخت این مجتمع مشکلات مربوطه رفع می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل