اقدام آمریکای جنایتکار و شهادت سردار سلیمانی بی جواب نمی‌ماند

امام جمعه بافق گفت: اقدام آمریکای جنایتکار و شهادت سردار سلیمانی بی جواب نمی‌ماند زیرا این اقدام دنیای اسلام را سوگوار کرد.

اقدام آمریکای جنایتکار و شهادت سردار سلیمانی بی جواب نمی‌ماندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی و محکومیت اقدام خیانتکارانه امریکا در ترور این فرمانده انقلابی، گفت: این اقدام آمریکای جنایتکار بی جواب نمی‌ماند زیرا دنیای اسلام را سوگوار کرد.

امام جمعه بافق افزود: شهید سلیمانی چهره‌ای است که در همه صحنه‌های انقلاب و نظام در وسط میدان بود و توانست معادلات استکبار جهانی را بر هم بزند.

او گفت: سردار سلیمانی یک چهره بین المللی است و با شهادتش، همه‌ی مجاهدان و انقلابیون دنیا را بیدار کرد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: هستند شخصیت‌ها و رزمندگانی در سطح جهانی که در مقابل این حرکت غیر انسانی آمریکا جواب محکمی بدهند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره شهدای هرمزگان، خاطر نشان کرد: شهدا جاویدان هستند ودرعرصه قیامت شفاعت می‌کنند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه ملت ایران همواره در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب هوشیار و با بصیرت عمل کرده است، افزود: آگاهی و بینش مردم در برابر این حرکت‌های استکباری روشن است و قطعا در برابر آن آرام نخواهند نشست.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ایران و چین و روسیه به تحلیل نتایج آن پرداخت و گفت: این رزمایش در شرایطی که تحریم هستیم و دنیای استکبار، کشور را تحت فشار قرار داده است و ضربه می‌زند، نمونه‌ای از قدرت و اقتدار کشور در برابر آمریکای خیانتکار بود.

امام جمعه بافق بیان داشت: شکست‌های پی در پی آمریکا و آل سعود در منطقه، باعث شد توطئه‌های آن‌ها رنگ ببازد و نتوانند به اهداف خود برسند.

او ادامه داد: مشارکت چین و روسیه در این رزمایش نشان از قدرت کشور دارد که توانست محور اتحاد را در دست بگیرد.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: اولین رزمایشی است که با حضور این دو کشور قدرتمند انجام شد که عضو شورای امنیت هستند و برای همین از نظر تحلیل‌های جهانی این موضوع نیز قابل تامل است.

فرا رسیدن ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت زهرا و ضرورت رعایت حرمت‌ها در این ایام، گرامیداشت ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب و خیانت‌های رضاخان پهلوی و تجلیل از قیام مردم شجاع مردم قم و لبیک آنان به پیام امام (ره) و اهمیت اقامه نماز در جامعه از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مطرح کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش