رادیو تسنیم یزد | یزد در تب و تاب کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان + صوت

بخشی از خبرهای امروز رادیو تسنیم یزد اختصاص به اقدامات استان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، در دهمین شماره رادیو تسنیم، خبرهایی از کمک‌‌های مردمی به سیل سیستان و بلوچستان، اقدام شایسته زوج جوان یزدی، فرصت نام‌نویسی بزرگترین جشن ازدواج کشور و تغییر مراسم نکوداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیما  را می‌شنوید.

تمام ظرفیت استان یزد برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان استفاده شود

استاندار یزد گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مواد اولویت‌دار مشخص شده متمرکز شود.

 محمدعلی طالبی با تقدیر از اینکه برخی ادارات استان از جمله مدیریت بحران استان یزد، هلال احمر و راهداری، کمک‌های خود را در حمایت  از مردم سیستان بلوچستان از روز گذشته شروع کردند اظهار داشت: این اتفاقات هر زمان ممکن است در هر نقطه‌ای از کشور رخ دهد و این مسئولیت همه ماست که از تمام توان برای کاهش آلام مردم تلاش کنیم.

کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان با محوریت هلال احمر انجام شود‌

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۳ تیم کامل امدادی یزد آماده اعزام به سیستان و بلوچستان هستند.

 محسن حرازی زاده یزدی در نشست مدیریت بحران استان یزد که با موضوع بررسی سیل سیستان و بلوچستان و کمک‌های استان یزد به این ستاد برگزار شد اظهار داشت: نهادهای مختلف استان با هلال احمر در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی، هماهنگ شوند.

اقدام شایسته زوج جوان یزدی / پرداخت هزینه ازدواج برای آزادی زندانیان غیر‌عمد‌

زوج جوان یزدی در اقدامی شایسته، هزینه های ازدواج خود را صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کردند.

این زوج جوان بدون اینکه حاضر شوند حتی نامی از آنها  ذکر شود هدف خود از این اقدام خداپسندانه را رواج ازدواج‌های ساده و همچنین نشر فرهنگ گذشت و احسان و نیکوکاری برای همگانی شدن کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیان نمودند.

کمتر از یک هفته فرصت برای نام نویسی در بزرگترین جشن ازدواج کشور

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با اشاره به نام نویسی بیش از ۱۶هزار زوج برای حضور در بیست و سومین دوره مراسم ازدواج  دانشجویی، گفت: مهلت نام نویسی در این دوره سی ام دیماه به پایان می رسد.

زمان برگزاری مراسم شهید سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در یزد تغییر کرد

زمان مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیما به دلیل همزمانی با تشییع شهید امیرحسین قربانی بهابادی به دوشنبه ۳۰ دی تغییر یافت.

 سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه با شناسایی اجساد شهدای حادثه سقوط هواپیما، پیکر شهید امیرحسین قربانی بهابادی به استان یزد منتقل و در شهرستان‌های تفت و بهاباد تشییع می‌شود اظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم تشییع فردا صبح از ساعت ۹ در تفت و ۱۴ در بهاباد انجام می‌شود، زمان مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیما که قرار بود فردا صبح در حظیره برگزار شود، تغییر کرد

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای