۱.۷ میلیارد ریال صرف تجهیز باشگاه ورزشی سنگ آهن بافق شد

یزد – ایرنا – مدیرعامل باشگاه سنگ آهن مرکزی ایران – بافق گفت: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال صرف سامانه صوتی پیشرفته و روشنایی سالن‌های بدنسازی، ژیمناستیک و استخر شنای این مجموعه ورزشی شد.

محمدرضا کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از این اقدام را که به تازگی انجام شد، رفاه حال ورزشکاران و استفاده کنندگان از مجموعه فضاهای ورزشی باشگاه دانست و از ورزشکاران، کمک به باشگاه برای حفظ و نگهداری این تجهیزات را خواستار شد.
وی افزود: همچنین تجهیزات پیشرفته سیستم روشنایی سالن امام علی (ع) آهنشهر بافق با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نصب و راه اندازی شد و از حمایت‌های همه جانبه شرکت سنگ آهن و هیات مدیره باشگاه تشکر کرد.

۳۶ هیات ورزشی در شهرستان بافق فعالیت دارد که ۲۱ هیات فعال و بقیه نیمه فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار هستند.

باشگاه فرهنگی – ورزشی سنگ آهن که زیرنظر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق اداره می‌شود در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارد.

هم اینک پنج هزار و ۳۰۰ نفر در شرکت سنگ آهن بافق به کار اشتغال دارند که با احتساب تعداد بازنشستگان و خانواده‌های آنها ۷۵ درصد جمعیت ۵۰ هزار نفری این شهرستان به نوعی وابسته به این شرکت و از این طریق امرار معاش می کنند.

بافق در میان ۱۰ شهرستان استان یزد از لحاظ تامین مواد اولیه در کارخانه های فولادسازی و سایر واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز صادرات به خارج کشور نقش بسیار حیاتی دارد و به همین علت در چهار راه خطوطی ریلی ایران در شرق کشور قرار دارد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل