اجرای طرح‌های ۲۸ میلیاردی شهرداری بافق در ایام مبارک فجر

یسنا/یزد شهردار بافق از اجرای چندین طرح عمرانی در ایام مبارک فجر در مساحتی بیش از ۵۸ هزار مترمربع و با اعتباری بیش از ۲۸ میلیارد ریال خبر داد.

«سیدعلی نوروززاده» ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، از اجرای چندین طرح عمرانی در این ایام مبارک در مساحتی بیش از ۵۸ هزار مترمربع در شهرستان بافق خبر داد و گفت: این طرح‌ها که با بیش از ۲۸ میلیارد ریال اعتبار شامل ساماندهی ورودی شهر بافق از سمت استان کرمان به همراه بلوار بهشت حسین، میدان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دسترسی‌های موجود به روستای صدرآباد و قاضی میرجعفر هستند.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح‌ها شامل خاکبرداری، خاکریزی، نصب سنگ جدول، آسفالت و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی است.

وی همچنین از تکمیل و افتتاح اولین خانه فرهنگ شهرداری بافق با مساحتی بیشتر از ۵۵۰ مترمربع همزمان با سفر استاندار محترم خبر داد و گفت: بیش از ۱۲  میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صرف خرید و مرمت این بنای ثبت شده در فهرستا آثار ملی شده است که ۱۱ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری بافق و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مابقی نیز از محل کمک‌های فرمانداری هزینه شده است.

شهردار بافق ایجاد و راه اندازی پارک محله‌ای عدالت را از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری در این ایام عنوان کرد و گفت: تکمیل و راه اندازی طرح روشنایی بلوار آیت الله میرغنی زاده نیز با مشارکت شهرداری و اداره برق این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق، نوروززاده در پایان از بهره برداری بیش از ۱۰ طرح عمرانی دیگر در حوزه‌های ترافیکی، مبلمان شهری، ورزشی و زیرساختی   در روزهای پایانی امسال خبر داد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل