مطیع و فرمانبردار ولایت فقیه باشیم/شیعه ولایت پذیر است

فرمانده پایگاه نفیسه: وظیفه ماست همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که با شهادت خود انقلابی دیگر را درجهان رقم زد مطیع و فرمانبردار ولایت فقیه باشیم، زیرا شیعه ولایت پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، به منظور بزرگداشت مقام شهادت و تجدید میثاق با شهدا حلقه صالحین پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد بر سر تربت پاک شهید گمنام برگزار گردید.
“مائی زاده” در جمع متربیان حلقه‌های صالحین در تشریح مقام شهادت خاطر نشان کرد:شهادت در فرهنگ دین اسلام دو معنای متفاوت دارد:معنای خاص؛ که همان کشته شدن در معرکه و میدان جنگ در راه خدا است و معنای گسترده و عام که انسان در مسیر انجام دادن وظیفه الهی کشته شود و یا بمیرد.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از حضرت امام باقر ـ. علیه السلام مبنی براینکه “آن کس از شما که به مسأله ولایت آشنا باشد، و در انتظار ظهور مهدی (عج) به سر، برد و خود را آمادة (حکومت عدل جهانی او) سازد، مانند کسی است که با مهدی آل محمد ـ. صلّی الله علیه و آله ـ. با سلاحش جهاد کرده باشد. «بلکه به خدا سوگند مانند کسی است که همراه رسول الله با سلاحش جهاد کرده باشد.» «بلکه به خدا سوگند همانند کسی است که با رسول خدا ـ. صلی الله علیه و آله ـ. در خیمة او شهید شده باشد.» در جهت ادای تکلیف نسبت به شهدا تصریح کرد: باید سیره اخلاقی و عبادی شهدا به نسل جوان منتقل شود و وظیفه ماست که نسبت به وصیت نامه‌های شهدا به نسل جوان اهتمام داشته باشیم.
فرمانده پایگاه نفیسه در ادامه در تصریح وظیفه الان ما در برابر شهدا اذعان داشت:در ۳۰۰ درصد وصیت نامه شهدا از امام، ولایت فقیه و پشتیبانی از آن صحبت شده، ۳۰۰ درصد، چون در بعضی وصیت نامه‌ها ۳ بار توصیه به ولایت فقیه شده است.
بنابرین الان وظیفه ماست همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که با شهادت خود انقلابی دیگر را درجهان رقم زد مطیع و فرمانبردار ولایت فقیه باشیم، زیرا شیعه ولایت پذیر است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل