یزد | ضدعفونی معابر و اماکن عمومی بهاباد توسط بسیج و سپاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: در ادامه مبارزه با ویروس کرونا تمامی معابر شهری، عمومی، ادارات، نهادها و بانک‌های بهاباد توسط نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و سپاه ضدعفونی شد.

دهقان ده‌جمالی با بیان اینکه ما باید در خانه بمانیم تا این ویروس را شکست دهیم افزود: با تمام ظرفیت‌ها آماده هرگونه همکاری برای پیشگیری از این ویروس منحوس درکنار پرستاران ومدافعان سلامت هستیم تا این ویروس خطرناک را شکست دهیم.

وی آموزش صحیح و پرهیز از ایجاد هراس را از مهمترین ارکان برخورد با کرونا دانست و گفت: تمامی آحاد مردم در راستای حفظ بهداشت عمومی و فردی باید اهتمام داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به این بیماری را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بهاباد تصریح کرد: این نهاد مقدس با تجهیزات لجستیکی خود به گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر پرداخته و پاسداران و بسیجیان در شهر و روستا با تمام ظرفیت خود در خدمت سلامت جامعه هستند.

دهقان تاکید کرد: از شهروندان بهابادی هم بابت رعایت نکات بهداشتی کمال تشکر را داشته و توصیه می‌کنیم در بازه زمانی بیشتر در منازل خود بمانند تا از شرایط خاص پیش‌رو با موفقیت عبور کنیم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش