بارندگی در راه است/هوای یزد سردتر می‌شود

یزد ـ رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد با اشاره به کاهش دمای محسوس در روز یکشنبه نسبت به روز گذشته گفت: برای برخی نقاط استان به ویژه ارتفاعات بارندگی پیش بینی می شود.

سیدعباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هوای امروز یزد نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید همراه است، اظهار داشت: احتمال گرد و خاک و بارندگی در برخی نفاط استان به ویژه مناطق کوهستانی و ارتفاعات وجود دارد.

وی همچنین از کاهش محسوس دما در اغلب نقاط استان خبر داد و افزود: دمای هوای امروز یزد در گرم‌ترین ساعات به ۲۳ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۲ درجه می‌رسد.

میرحسینی عنوان کرد: فردا (دوشنبه) نیز هوای یزد قسمتی ابری تا ابری در مناطق شرقی با احتمال بارش پراکنده همراه است و در برخی نقاط بارش پراکنده، کاهش ابر و کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد یادآور شد: در حال حاضر بافق با دمای ۲۶ درجه گرم‌ترین نقطه استان یزد است که دما در خنک‌ترین ساعات در این منطقه به ۱۲ درجه می‌رسد.

وی، گاریز را نیز سردترین نقطه استان خواند و گفت: دمای هوا در خنک‌ترین ساعات امروز به شش درجه و در گرم‌ترین ساعات به ۱۹ درجه می‌رسد اما در روز دوشنبه با افزایش نسبی بیشینه دما در این منطقه مواجه خواهیم بود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش