تا این لحظه موردی مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا در مجتمع معدنی چادرملو مشاهده نشده است

در پی انتشار برخی شایعات درزمینه ی ابتلای تعدادی از کارگران‌معدن چادرملو به ویروس کرونا، بخشدارخرانق در تماس تلفنی با دکتر زینلی پزشک مستقر در بهداری معدن واخذ گزارش در این زمینه،گفت: شایعه منتشر شده در برخی فضاهای مجازی محلی بخش خرانق،  از سوی مسئولین معدن و همچنین پزشک بهداری چادرملو تکذیب شد.

 وی افزود: به گفته پزشک معدن دوشب پیش تنهایک نفر از کارگران با سابقه ی علائم تنگی نفس به بیمارستان یزد اعزام شده و آزمایشات و تست کرونا ی این فرد منفی بوده است.

زینلی در این تماس تلفنی بیان کرد: کارغربالگری و تب سنجی کارگران معدن بصورت روزانه انجام می شود و کار ضد عفونی اماکن کارگری و محوطه ی معدن هرچند ساعت یکبار انجام می گیرد.

عیدانی بخشدار خرانق علیرغم تلاشهای اثر بخش مسئولین معدن چادرملو برای حفظ سلامت کارکنان این مجموعه، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت جامعه کارگری معدن چادرملو خواستار تعطیلی هرچه زودتر این معدن برای جلوگیری از شیوع این ویروس شد.

وی همچنین در بازدید از روستاهای بخش طی روزهای اخیر و مشاهده افزایش جمعیت روستاهای بخش در ایام تعطیل، خواستار ممانعت از مسافرت به روستاها در این ایام توسط جمعیت محلی روستاها شد.

روابط عمومی بخشداری خرانق شهرستان اردکان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش