قطع و وصل وای فاهای خانگی و سرعت پایین آن دردسر برخی از شهروندان بافقی

هفته نامه افق کویر/ امروزه وای‌فای(Wi-Fi)   بیشتر در دسترس خانواده ها قرار گرفته است. با موج شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاهها و ترویج آموزش از راه دور در فضای مجازی؛ سرعت پایین اینترنت و یا قطع و وصل مداوم وایفا برای خانوده های اعصاب خوردی پیش آورده؛ به گونه ایی که برخی از شهروندان بافقی با ارسال پیام و تماس با دفتر هفته نامه افق کویر؛ خواستار آن شدند تا مسئولین مخابرات و ارتباطات شهرستان بافق فکر عاجلی بردارند.

“علی فتوحی” یکی از شهروندان در این خصوص گفت: سامانه ۲۰ ۲۰ هم دیگر راهنمایی درست و حسابی ندارد و مشکل را اتصال خانه می داند و  وقتی هم زیاد پیگیری می کنی می گویند مشکل قطع و وصل اینترنت یک چیز عمومی و کشوری است.

مادر دانش اموزی برای ما نوشت: چطور با این حجم تکالیفی که از سوی معلمین زود زود گفته می شود می توانم با بچه هایم کار کنم؟مشکل اینترنت قوز بالای قوز برای ما شده است!

یکی از کارکنان شرکت سنگ اهن مرکزی هم گفت: من اصلا از وایفا استفاده نمی کنم و بیشتر کارهای فرزندان دانش آموزم را از طریق اینترنت تلفن همراه پیگیری می کنم.

برای پیگیری این مسایل از “محسن حسنی نژاد” رئیس اداره مخابرات شهرستان بافق سوال کردیم که وی گفت:مشکل اینترنت وایفای خانگی موضوع کشوری است که گاه سرعت کم می شود؛ و لی در بافق پس از بارندگی های اخیر خسارات زیادی به شبکه مخابرات وارد شده است که کلیه گروههای امدادی ما تلاش دارند تا رفع کنند. در خصوص قطع و وصل اینترنت هم مشترکین ضمن اطمینان از سیم کشی و کابل های داخل منازلشان؛ در صورتی که برطرف نشد با سامانه های مربوطه تماس حاصل کنند. وی افزود: اولویت ما در حال حاضر رفع نواقص بارندگی است تا هر چه زودتر برطرف شود.

حال، مشترکین بافقی باید منتظر رفع این نواقص باشند تا پس از برطرف شدن آن، وضعیت قطع و وصلی وای فاهای خانگی؛ بهتر شود.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل