نمایندگان مردم در مجلس اهداف گام دوم انقلاب را مد نظر قرار دهند

امام جمعه بافق گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با عقلانیت و رشد فکری خود اهداف گام دوم انقلاب را مد نظر قرار دهند.

 

به گزارش پایگاه خبری افق کویر،، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق گفت: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز کرد که این مجلس ویژگی‌های متمایزی با دوره‌های قبل دارد.

او افزود: اغلب نمایندگانی که از سراسر کشور انتخاب شده اند ولایی و متعهد هستند که باید در این دوره فعالیت خود به منظور ارزش‌های نظام و انقلاب گام‌های موثری بردارند.

خطیب جمعه بافق با بیان اینکه حدود ۴۰سال از عمر مجلس گذشته است، تصریح کرد:نمایندگان باید عقلانیت و رشد فکری خود را برای ارائه عملکرد درخشان خود به کار بگیرند و اهداف گام دوم انقلاب را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت:کشور از نظر اقتصاد با اوضاع خرابی دست و پنجه نرم می کند و مجلس و نمایندگان باید در این زمینه تلاش کنند.

او ادامه داد: یک کشور انقلابی باید در راستای فرهنگ اسلام گام بردارد و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید از دیگر ویژگی‌های مجلس باشد و نمایندگان به آن توجه کنند.

امام جمعه بافق همچنین بر ضرورت وحدت بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: تلاش برای جهش تولید به منظور توسعه اقتصاد کشور می‌تواند مشکل بیکاری و اشتغال را در کشور برطرف کند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به قرارگیری در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد گفت: معنویت، عدالت و عقلانیت شعار امام‌خمینی (ره) بود که مقام معظم رهبری نیز به همین منظور گام‌هایی برداشته و بر میدارند.

تشریح مقاومت‌های مردم و توجه به رهنمود‌های رهبری و مدیریت صحیح ایشان در طول انقلاب از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه این هفته نماز شهرستان به آن اشاره کرد.

امام جمعه بافق همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم برای رعایت پیاپی اصول بهداشتی تا شکست کامل زنجیره کرونا، فت:اولین شهری که در استان یزد سفید اعلام شد بافق، اما باید همگان تا اعلام وضعیت سبز، اصول بهداشتی را رعایت کنند و از تجمع‌های غیر ضروری بپرهیزند.

پس از ۱۴هفته و با اعلام وضعیت سفید در شهرستان بافق، نماز جمعه با رعایت اصول بهداشتی اقامه شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل