مددجویان بهابادی کمیته امداد تسهیلات اشتغال زائی می گیرند

محمد شجاعان گفت : ۱۳۰ مورد سهمیه تسهیلات دراستای اشتغال وتوانمند سازی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در بهاباد اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری  افق کویر به نقل از یزدرسا ، محمد شجاعان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندارشهرستان بهاباد با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان گفت : وام‌های اشتغال‌زایی به شکل قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود وبا نرخ سود ۴ درصد و با باز پرداخت ۷ ساله خواهد بود و افراد واجد الشرایط می ‌توانندبا بهره مندی از این وام‌ها  به توانمندی اقتصادی برسند.

مدیرکل امداد استان یزد افزود: در راستای اشتغال مددجویان ۱۳۰ مورد سهمیه  وام اشتغال  به کمیته امداد بهاباد اختصاص داده شد تا مرکز کارآفرینی بتواند این تعداد سهمیه را جذب  و ایجاد اشتغال نماید .

شجاعان تصریح کرد : کمیته امداد هم پس از شناسایی افراد فاقد بیمه و بیمه شدگان غیر فعال، با ارائه ابزارهای تشویقی نسبت به حمایت از این عزیزان اقدام خواهد کرد.

درادامه این دیدار فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی ره درپرداخت تسهیلات به مددجویان نقش مهمی درایجاد اشتغال آنان داشته  خواستارراه اندازی مشاغل خانگی ویژه زنان سرپرست خانوار و پرداخت تسهیلات به کارآفرینان دراین شهرستان شد  .

محمد مهدی خانی زاده بهابادی تصریح کرد :  توانمندسازی و ارتقای عزت نفس خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از مسائلی است که باید مورد توجه باشد.

فرمانداربهاباد توانمند سازی مددجویان را ضروری دانست و تصریح کرد: آموزش مددجویان و ارتقای توانمندی، شرایط را برای کاهش آسیب های اجتماعی فراهم می کند و از افزایش نیازمندان در جامعه جلوگیری می کند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش