امام جمعه بافق: مردم خیر بافق به یاری مددجویان کمیته امداد و نیازمندان بیایند

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با بیان اینکه مردم خیر و مومن بافق در زمینه کمک به نیازمندان همواره یاور کمیته امداد بودند، خواستار توجه و کمک بیش از پیش آنان به نیازمندان، ایتام و سالمندان شد.

به گزارش پایگاه خبری افق کویر به نقل از پایگاه خبری  آفتاب بافق؛ قاسم طلایی مبارکه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق در دیدار با امام جمعه شهرستان با بیان اینکه ۷۰ درصد بودجه امسال کمیته امداد از محل کمکهای مردمی است،تاکید کرد: تعداد ۸۵۰ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند و برای تامین معیشت آنان حمایت خیرین، مردم و مسئولین را میطلبد.

وی با بیان اینکه مددجویان این نهاد هیچگونه درآمدی به جزمستمری اندک این نهاد و یارانه دولت ندارند،افزود: سقف کمک مستمری پرداختی به آنها بسته به تعداد اعضای خانوار از ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

طلایی مبارکه با توجه به بالا بودن هزینه های درمان برای مددجویان به ویژه برای بیماران صعب العلاج اظهار کرد:  بسیاری از بیماران سرطانی و صعب العلاج توان پرداخت هزینه های درمانی را ندارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق خاطرنشان کرد: از دهم تیرماه ۹۹ تاکنون مسائل و مشکلات،نیازمندی ها و امورات جاری مددجویان شهرستان در دیدارهای جداگانه با مدیران و مسئولان بافق مطرح شد که همه آنان اعلام مساعدت و حمایت همه جانبه از این نهاد مقدس کردند.

در ادامه امام جمعه بافق خواستار توجه و کمک بیش از پیش مردم خیر بافق به نیازمندان، ایتام و سالمندان شد و گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین نیست و مردم خیر و مومن بافق در زمینه کمک به نیازمندان همواره یاور کمیته امداد بودند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش