سالن زيبايي « اَوين »

به گزارش هفته نامه افق کویر، “محبوبه حسن خانی” مدیریت سالن زیبایی ” اَوین ” آرایشگری موفق، و دارای مدارک تخصصی میکروبلیدینگ، میکاپ آرتیست، شینیون و کار با مواد شیمیایی به صورت حرفه ای با اخذ پروانه کسب از اداره اصناف در خیابان عدالت فرعی ۲۷ مشغول به فعالیت است.
” بانو حسن خانی ” بیان کرد: تمامی مدارک تخصصی را همراه با گذراندن دوره های متعدد در سالن های زیبایی معتبر تهران اخذ نموده، و تمامی خدمات در این سالن بروز به مشتریان ارائه می گردد.
وی با اشاره به رضایتمندی مشتریان در این سالن زیبایی تصریح کرد: اگر در حین خدمات دهی به مشتریان، کار میکاپ، شنیون و… مورد پسند مشتری واقع نشود، درهمان لحظه به دلخواه مشتری تغییر در خدمات صورت می گیرد. و رضایت مشتری برای من بسیار ارزشمند است.
مدیریت سالن زیبایی ” اَوین ” عنوان کرد: در هنگام رنگ نمودن موها؛ اگر از مواد بی کیفیت استفاده گردد قطعا دچار ریزش مو و حتی سوختگی پوست سر خواهد شد. و خوشبختانه کار با موادشیمیایی با کیفیت جهت رنگ در این سالن بصورت کاملا ًتخصصی انجام می شود؛ و افراد بسیاری به این آرایشگاه مراجعه و رضایت کامل خود را اعلام داشته اند.
وی موفقیت و پیشرفت در کار خود را استفاده از با کیفیت ترین مواد و گذاشتن زمان کافی و تخصص می دانم.
مشتریان عزیز، جهت تعیین وقت می توانند با شماره همراه: ۰۹۱۹۴۶۵۵۷۸۲ تماس حاصل و نمونه کارهای سالن زیبایی ” اَوین ” را در پیج اینستاگرام به آدرس:MAHBOOB-HASANKHANI دنبال نمایند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل