یک الی دو ماه دیگر شهرک امام حسین(ع) تحویل شهرداری می گردد

به گزارش هفته نامه افق کویر، در شماره ۹۴۲ این هفته نامه گزارشی مردمی مبنی بر مشکلات موجود در شهرک امام حسین (ع) درج گردید؛ پیرامون این موضوع گفتگویی با مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن مرکزی ایران- بافق صورت گرفته است.
“ علی محمد خواجه مبارکه” در خصوص اقدامات انجام شده طبق قراردادی که با مالکین شهرک امام حسین(ع) از سوی شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن انجام شده است، اظهار داشت: خیابان کشی، زیر سازی معابر، بلوک گذاری، تامین شبکه آب و برق از جمله اقداماتی می باشد که توسط شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صورت گرفته است.
مدیرعامل تعاونی مسکن با اشاره به واگذاری این شهرک در سال ۸۲ اعلام کرد: در همان سال ها جهت آسفالت بعضی از معابر و زیر سازی آسفالت اقدامات لازم انجام شد و برخی از قطعه های بزرگ به علت واگذاری به ادارات بنیاد شهید و مسکن و شهرسازی از عهده ما؛ خارج شد و تنها قسمت های مربوط به تعاونی مسکن؛ زیرسازی، آماده سازی و جدول کشی آن انجام شد.
وی افزود: حتی بعضی از معابر که مختص شرکت تعاونی نبود به خاطر رفاه مردم توسط این شرکت آسفالت شده است.
خواجه مبارکه یادآور شد: جلسه ای در سال ۹۷ با حضور نمایندگان مردم، نماینده اداره برق، روسای ادارات مسکن و شهرسازی، مخابرات و دیگر ارگان ها ذیربط برگزار و مقرر شد تا جاده ضلع شمالی شهرک توسط شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن آماده سازی شود.
وی ادامه داد: در پایان سال ۹۷ اقدامات لازم از جمله بلوک گذاری، جدول بندی و… توسط پیمانکار صورت گرفت و در سال ۹۸ اقدامات انجام شده طی نامه ای به فرماندار وقت اعلام شد.
این مسئول بیان کرد: طی چند هفته گذشته جلسه ای با “ حسن تفکری” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، “ سید علی نوروززاده” شهردار بافق، نمایند اداره برق برگزار و مقرر شد یک و دو ماه آینده کارهای باقی مانده انجام و شهرک امام حسین (ع) تحویل شهرداری بافق گردد.
وی در خصوص فضای سبز این شهرک تصریح کرد: زمین جهت ایجاد فضای سبز در اختیار شهرداری قرار خواهیم داد و آبادانی آن را شهرداری متقبل شده است.
مدیرعامل شرکت تعاونی سنگ آهن مرکزی ایران- بافق در پایان گفت: به جهت رفاه حال مردم و ساکنین؛ این تعاونی آماده هرگونه همکاری با سایر ادارات شهرستان هستیم.

الهام نصیرزاده|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش