انتخاب فرماندار از ادارات بهترین گزینه است

به گزارش پایگاه خبری افق کویر،”ذبیح اله خواجه ای” در سال ۸۵ سکاندار فرمانداری بافق بود؛ از جمله اقدامات صورت گرفته درزمان وی می توان به شروع بکار بزرگراه بافق- یزد، آبرسانی به بافق، گازرسانی، کلنگ زنی طرح فولاد وهمچنین بحث عوارض اشاره نمود.

وی پیرامون مطرح شدن گزینه بومی یا غیربومی بودن برای سکانداری فرمانداری بافق گفت: بومی وغیربومی بودن مهم است؛ اما شرط اساسی نمی تواند باشد.

خواجه ای افزود: بومی بودن محاسنی دارد که به اوضاع و محیط جغرافیایی، فنون مختلف و مردم منطقه آشناییت دارد و شاید کارراحترانجام شود؛ اما گزینه غیربومی برای آشنایی به امور نیاز به زمان دارد و با توجه به این که عمر فرمانداری محدود است وقت تلف خواهد شد؛ درصورتی که فرد غیربومی با تجربه باشد و در سمت مرتبط با فرمانداری سابقه دار باشد کار بهتر پیش خواهد رفت.

فرماندار اسبق بافق؛ در پاسخ به این پرسش که به نظر شما آیا گزینه بومی دارای صلاحیت برای سکانداری فرمانداری بافق وجود دارد یا خیر؟ گفت: گزینه های بسیاری در ادارات وجود دارد و می توان از افرادی که در ادارات سابقه و مدیریت داشته و موفق بوده اند استفاده نمود.

وی ادامه داد: انتخاب فرماندار از ادارات؛ این انگیزه را برای کارمندان دیگر به وجود می آورد تا در زمینه کاری خود؛ ارتقا یابند؛ اما بنده  اطلاعی از شرایط و روال عادی ندارم که آیا می توان به درستی از یک وزارتخانه به وزارتخانه دیگر انتقال  یافت و نباید در مورد فرماندار زیاد سخت گیری شود.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش